Werktekeningen van Karweipost

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jan Vos

Nieuw lid
27 dec 2015
3
0
Ik ben op zoek naar een bouwtekening van karweipost poppe-ledikant tekeningnummer 1164 kan iemand mijn daar aan helpen
 

waterink

Nieuw lid
3 jan 2016
1
0
Hallo, heb je toevallig nog de teking van de windmolen no. 216 karweipost. Ben opzoek daar naar voor mijn vader.
Alvast bedankt.

Waterink
 

ZeilJan

Nieuw lid
6 feb 2016
4
0
Goedemiddag lezer,

Door het zoeken naar meidoorn, kwam ik op deze site terecht. Heb enkele berichten gelezen, nadat ik me had geregistreerd. Heb namelijk 6 planken meidoornhout van 2,5cm dik. staan al bijna 6 jaar op een bestemming te wachten. Inmiddels gevonden, maar wilde graag zien of iemand al iets van dit soort hout had gemaakt en de ervaringen weten van het werken met dit hout.

Nu zag ik ook iets staan over oude tekeningen. In het bericht stond ook dat het kopiëren ervan in delen gaat. De tekening kan of kon niet in zijn geheel gedupliceerd worden.
Het toeval wilt, dat ik een groot formaat scanner/kopieerapparaat heb. A0 of 84cm breed en lengte vrijwel onbeperkt. Indien er iemand een tekening digitaal wilt hebben, stuur een bericht en ik zal zien wat ik kan doen.

ZeilJan
 

ZeilJan

Nieuw lid
6 feb 2016
4
0
Quatorze, Ik heb de beschikking over een A0 scanner en plotter. Grote tekeningen kan en wil ik best scannen. Hoef je de kopieën niet meer aan elkaar te plakken.
 

Jan253

Nieuw lid
12 feb 2016
2
0
Beste Quatorze,
Ik heb zojuist ook een dropbox account aangemaakt, want ik zou (als Zaankanter die nu opeens veel meer 'vrije tijd' heeft gekregen) graag de bouwtekening van de windmolen willen ontvangen. Een uitdaging om die te gaan maken. Wil jij die naar mijn dropbox sturen?
 

quatorze

Actieve deelnemer
29 sep 2013
376
63
Beverwijk. Noord Holland
Beste Jan,
om iets naar jouw Dropbox te uploaden het ik een "file request-link" van je nodig. Ik zal de tekening echter in mijn eigen Dropbox zetten en jou een persoonlijke link sturen in een PB. Ik weet ook nog niet welke van de drie molentekeningen (1 minder uitgebreide in bovenstaande jpg en 2 uitgebreide in het PDFdocument) je wilt hebben.

Louis
 
Laatst bewerkt:

Jan253

Nieuw lid
12 feb 2016
2
0
Beste Louis,
Op welke manier zijn bovenstaande pdf bestanden te openen (misschien een domme vraag, maar beter gesteld dan niet gesteld....)
 

ToysAndWood

Nieuw lid
26 mrt 2016
14
3
Gelderland (NL)
Beste ZeilJan,

ik ben nog in het bezit van een aantal bouwtekeningen die ik nog niet zie staan in het lijstje van quatorze. Het betreft telkens A2 formaten die ik helaas zelf niet kan scannen of printen. Zou je die eventueel voor geïnteresseerden digitaal willen scannen? Het gaat om zo'n 23 stuks A2 formaat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.