Welke spuitverf voor airless

PBT

Actieve deelnemer
Beste mensen,

Weer een door de bomen het bos niet meer zien vraag.

Aangezien ik morgen (ja ik weet dat het koningsdag is) begin aan een groot werk met veel schilderwerk ben ik op zoek naar spuitverf. Het is allemaal binnenwerk, 11 deurkozijnen en deuren (9 wit ral 9016 en 2 zwart ral 9005), trapbomen (keepboom) en een hele hoop kastdeuren. Tevens wil ik onze babykamer ook spuiten ral 9010.

Ik heb al vanalles gezocht maar kom niet echt ver. Ik heb de sigma s2u nova spray lijn en de sikkens easyspray gevodnen. Welke systemen zijn er nog meer? Ik heb een airless spuit.
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.718
2.578
Gaanderen
Ik gebruik de sigma nova spray. Spuiten viel erg mee. De eerste keer al een prima resultaat. Wel een hoop afplakken. En opletten met de overspray. Bij een deur kwam wat overspray op de deur. Je ziet er niets van maar je voelt het wel.
 

eug3ne

Actieve deelnemer
15 mei 2015
199
5
naarden
Zijn allebei prima te doen; alleen die van sikkens is lastiger bij te werken.( mocht dat nodig zijn)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.