Hallo Wilco,
ik ben het absoluut met je eens dat voor dit soort tripjes het nooit sterk genoeg kan maken, je hebt een punt. Aangezien dit het eerste interieur is wat ik bouw voor dit soort voertuigen mis ik een hoop produkten kennis, dat is jammer. Ik heb heel zwaar na gedacht over het aanschaffen van een lamellenfrees, had op dit forum gelezen dat Makita een goede had, volgens andere had De Walt ook een goede enz..
Ik had eerlijk gezegd dit verhaal een beetje uit mijn hoofd gezet omdat ik dacht dat deuvels net zo goed zou zijn, nu jij er over begin krijg ik heel sterk de indruk dat ik de plank mis sla, dus ga ik toch effe serieus kijken naar een lamellenfrees. Effe de site van Toolnation bekijken, zijn de enigste die naar Roemenie sturen.
Uit ervaring weet ik dat de Landrovers, Landcruisers veel meer klappen maken als de vrachtwagen, soms kwamen ze mij voorbij als of ik stil stond, maar dat effe niet ter zake.
In ieder geval waardeer ik zeer jouw tips en bijdrage, bedankt.
ik ben het absoluut met je eens dat voor dit soort tripjes het nooit sterk genoeg kan maken, je hebt een punt. Aangezien dit het eerste interieur is wat ik bouw voor dit soort voertuigen mis ik een hoop produkten kennis, dat is jammer. Ik heb heel zwaar na gedacht over het aanschaffen van een lamellenfrees, had op dit forum gelezen dat Makita een goede had, volgens andere had De Walt ook een goede enz..
Ik had eerlijk gezegd dit verhaal een beetje uit mijn hoofd gezet omdat ik dacht dat deuvels net zo goed zou zijn, nu jij er over begin krijg ik heel sterk de indruk dat ik de plank mis sla, dus ga ik toch effe serieus kijken naar een lamellenfrees. Effe de site van Toolnation bekijken, zijn de enigste die naar Roemenie sturen.
Uit ervaring weet ik dat de Landrovers, Landcruisers veel meer klappen maken als de vrachtwagen, soms kwamen ze mij voorbij als of ik stil stond, maar dat effe niet ter zake.
In ieder geval waardeer ik zeer jouw tips en bijdrage, bedankt.