Welke forummers komen naar Open Dag Hout met een werkstuk

Zal kijken of ik stiekem niet een meubelstuk mee kan nemen van 1 van de leerlingen😋

Nee geintje ik kom ook maar zal niks mee brengen.
 
Er zijn toch wel meer forumleden die iets moois hebben gemaakt en kans willen maken op een mooie prijs?

Groet, Kor
 
Ik kom, en ik neem ook wat mee, maar ik heb al zo'n stofafzuiger. Wat een probleem. Misschien moet ik maar wat lelijks meenemen....
 
Geen probleem Jurriaan, Titus Baptist heeft weer een aantal prijzen toegezegd en ook net als vorig jaar Rob Koenekoop van Hegner/Tormek/Proxxon/Colt stelt een aantal prachtige prijzen ter beschikking. Een mooie schaaltje zou ook leuk zijn......

jaap
 
Zal ik dan ook een keer gek doen? Neem ik mijn schaafje mee, hij is niet bijzonder maar werkt wel fijn en er zit natuurlijk een woodworking.nl beitel in :)
 
Zal ik dan ook een keer gek doen? Neem ik mijn schaafje mee, hij is niet bijzonder maar werkt wel fijn en er zit natuurlijk een woodworking.nl beitel in :)

Dat zijn serieuze +++ punten :p. Helaas voor je zit ik niet in de jury.....

jaap
 
Ik kom ook, en ik neem mee het hierna afgebeelde Flying Object.
KIE-2018-1.jpg

Tot 21-10.

Bert Rosbach.
 
Ik neem een (of twee) van mijn kubustafeltjes mee:

attachment.php
 
Neem mee als ik er nog inpas :D (is nu weer fris gewassen)
Zou het niet leuk zijn als we met zijn allen het team T SHIRT aantrekken !! Vergezeld met het naambordje met naam waaronder jij bekend bent op het forum

Dacht dat jaap /baas nog shirts heeft ???

C66B27D8-3DF0-4524-B31C-FB6D993E35A1.jpg
 
Hartstikke leuk idee Rene, heb nog wel t-shirts en polo's voor de liefhebber en de stickers regelen we ook weer.

jaap
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.
Terug
Bovenaan