Wat hulp op de zondag gevraagd.

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.069
1.700
Terkaple
www.woodworking.nl
Beste forummers, het lijkt een drukke Open Dag Hout te worden, we hebben een record aantal deelnemers.

Ik zou jullie willen vragen of er een paar zijn die op zondag een uurtje willen helpen. B.v. bij de toegangscontrole en eens even naar de verkeerswachten lopen hoe dat bij hen gaat. De afgelopen jaren hebben Anja, Kor en ik te weinig van de beurs gezien. We worden teveel aangeschoten over dingen die er spelen en we hebben gewoon voldoende bezetting bij de kassa en de controle nodig.
Dus als er een paar mensen zijn die ons een uurtje willen helpen, zo vanaf 10 uur, dan kunnen wij, maar ook b.v. de ploeg van Wim Kluck een beetje rouleren en kunnen we allemaal ook wat in de hal rondneuzen.
Ik zou het zeer op prijsstellen, stuur me een pb!

jaap
 

filmblik

Actieve deelnemer
3 feb 2015
28
5
Beste forummers, het lijkt een drukke Open Dag Hout te worden, we hebben een record aantal deelnemers.

Ik zou jullie willen vragen of er een paar zijn die op zondag een uurtje willen helpen. B.v. bij de toegangscontrole en eens even naar de verkeerswachten lopen hoe dat bij hen gaat. De afgelopen jaren hebben Anja, Kor en ik te weinig van de beurs gezien. We worden teveel aangeschoten over dingen die er spelen en we hebben gewoon voldoende bezetting bij de kassa en de controle nodig.
Dus als er een paar mensen zijn die ons een uurtje willen helpen, zo vanaf 10 uur, dan kunnen wij, maar ook b.v. de ploeg van Wim Kluck een beetje rouleren en kunnen we allemaal ook wat in de hal rondneuzen.
Ik zou het zeer op prijsstellen, stuur me een pb!

jaap
Heb ik gedaan.
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.729
2.588
Gaanderen
Ik heb je net een berichtje gestuurd, en lees daarna pas deze oproep.
Ik kan zondag de hele dag komen helpen!
En ik zal de Woodworking Polo aantrekken. Lekker herkenbaar!
Ik zal kijken of ik hem nog pas. Benieuwd wie nog meer zo'n verzamelobject heeft.
Ze zijn trouwens te koop bij Jaap. Mooi zwart shirt met oranje accenten.
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.729
2.588
Gaanderen
Ja dat is morgen, vandaag dus, vanaf 8.00 uur. Open voor publiek om 10.00. Meld ja maar aan de achterzijde en vraag naar mij of Jaap.
 
  • Leuk
Waarderingen: jaap

jegmond

Nieuw lid
8 okt 2019
21
15
Geldrop
Ik zal kijken of ik hem nog pas. Benieuwd wie nog meer zo'n verzamelobject heeft.
Ze zijn trouwens te koop bij Jaap. Mooi zwart shirt met oranje accenten.
Ik heb er vandaag ook maar 1 geregeld, en doel voor volgend jaar is zorgen dat ik er in ga passen en ook nog wat moois zien te produceren om mee te nemen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Wim Kluck

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.729
2.588
Gaanderen
Stel je zelf een doel dat te bereiken is. Niet iets in de verte. Ga daar in stapje naar toe. Geef jezelf een beloning als je een tussenstap bereikt hebt. Eerste doel koop hout. Dat is dus het laaghangend fruit. Dan het volgende doel kies je project uit. Heb je dat bereikt koop dan het gereedschap wat je ervoor nodig hebt. Deze stappen werken voor meerdere dingen in het leven. Ook ik was vroeger een stukje groter en nu blij dat ik het op deze manier kon aanpakken.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.