[Verkocht] 3 kratten aan eiken / beuken snij & serveer planken - onbewerkt

Status
Niet open voor verdere reacties.

NexusNL

Actieve deelnemer
7 nov 2017
31
1
Omg Eindhoven
Allen,

Jaren geleden ging een lokale woonaccessoires winkel failliet en ik heb de hele stelling aan snijplanken, serveerplanken en/of tapas planken gekocht. Mijn originele doel was om met de laser of graveermachine er een handeltje mee te beginnen, maar ja 'life happened'.... Door de jaren heen wel wat planken weggegeven of verzaagd, maar nu wordt het tijd om op te ruimen.

Het betreft 3 volle boodschappenkratten met planken;
- 50% eiken / 50% beukenhout
- Gelijmd, niet vingergelast oid
- Bijna alles is onbehandeld, ik heb het idee dat sommige wel een olielaag gehad hebben
- Zo'n 80% van de planken zijn gaaf en kunnen bij wijze van spreken verkocht worden. Doch denk ik dat de verkoop (of weggeef) eisen hier wat hoger liggen. Het eiken heeft zeker niet meer dan 120 grid gezien bij het schuren. De rest heeft een hoekje gebutst, wat ruwe randen, vochtlijnen of oneffenheden
- Ligt al jaren droog in mijn garage

Onderstaand staan alleen kratten, bekijk de attachments voor meer van de inhout te zien ;). Ik mag maar 10 fotos uploaden, heb er nog wat meer en hogere resolutie indien gewenst.

Ik heb geprobeerd om zo grondig mogelijk te zijn om verhoudingen, vormen en staat aan te geven. Liniaal erbij ter referentie en het bureau waar alles op ligt is 80 diep.

Alleen in een koop en alleen af te halen in Son, bij Eindhoven.

Richtprijs: € 150

Krat1-1.jpegKrat2-4.jpegKrat3-6.jpeg
 

Bijlagen

  • Krat1-2.jpeg
    Krat1-2.jpeg
    82,5 KB · Weergaven: 35
  • Krat1-3.jpeg
    Krat1-3.jpeg
    79,8 KB · Weergaven: 32
  • Krat2-1.jpeg
    Krat2-1.jpeg
    77,3 KB · Weergaven: 30
  • Krat2-2.jpeg
    Krat2-2.jpeg
    115,5 KB · Weergaven: 28
  • Krat3-1.jpeg
    Krat3-1.jpeg
    82,6 KB · Weergaven: 28
  • Krat3-2.jpeg
    Krat3-2.jpeg
    92 KB · Weergaven: 28
  • Krat3-5.jpeg
    Krat3-5.jpeg
    84,8 KB · Weergaven: 28
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.