Hoi hier een woordje reclame voor de man ( Ian ) van tuffsaws .
Op aanraden van enkele collega forumers hier , mijn nieuwe lintzagen besteld bij Tuffsaws . Na eerst geinformeerd te hebben via mail bij de man zelf , heb ik een bestelling gedaan en betaald met Paypall.
Daags nadien zijn de zagen opgestuurd en krijg ik een bevestigingsmail , en hierop zie ik dat er nog steeds een fout adres genoteerd is bij Paypall. Direkt gemaild naar het VK maar natuurlijk was het telaat om nog te reageren. Afwachten dan maar , na een week heb ik geinformeerd bij de huidige bewoners, en deze hadden het pakketje doodleuk terug mee gegeven met de postman.Met als vermelding " woont niet meer op dit adres" Dan contact opgenomen met de klantendienst van Bpost , maar niets aan te doen. Van het pakje geen spoor meer , en de "bereidwillige" postbeambte melde mij om maar even naar de Britse collega's te telefoneren.
Na enig heen en weer mails , is het paketje eindelijk terug bij de bron. Hierop kreeg van ik Susi ( tuffsaws medewerkster ) de keuze om mijn bestelling te annuleren en het geld terug te krijgen , of het alsnog te posten via verschillende kanalen.
Ik heb hier dan ook geopteerd om het paketje terug te laten verzenden op de snelst mogelijke wijze , en vermeld dat ze mij de factuur maar toe sturen via paypall.
Dus alles in kannen en kruiken . Toch krijg ik dezelfde avond nog mail van Ian zelf , dat hij nu pas de hele historie gehoord heeft van Susi en mij vertelde dat hij de verzendkosten wilde splitten.
Als dit nou geen Service is . Nog even vermelde dat dit echt de eerste keer was dat ik daar iets heb besteld , en dan zo behandeld worden zonder de big spender daar te zijn ,vind ik absolute top.
Als het goed is mag het ook gezegd worden;-))
Groeten
Stefke
Op aanraden van enkele collega forumers hier , mijn nieuwe lintzagen besteld bij Tuffsaws . Na eerst geinformeerd te hebben via mail bij de man zelf , heb ik een bestelling gedaan en betaald met Paypall.
Daags nadien zijn de zagen opgestuurd en krijg ik een bevestigingsmail , en hierop zie ik dat er nog steeds een fout adres genoteerd is bij Paypall. Direkt gemaild naar het VK maar natuurlijk was het telaat om nog te reageren. Afwachten dan maar , na een week heb ik geinformeerd bij de huidige bewoners, en deze hadden het pakketje doodleuk terug mee gegeven met de postman.Met als vermelding " woont niet meer op dit adres" Dan contact opgenomen met de klantendienst van Bpost , maar niets aan te doen. Van het pakje geen spoor meer , en de "bereidwillige" postbeambte melde mij om maar even naar de Britse collega's te telefoneren.
Na enig heen en weer mails , is het paketje eindelijk terug bij de bron. Hierop kreeg van ik Susi ( tuffsaws medewerkster ) de keuze om mijn bestelling te annuleren en het geld terug te krijgen , of het alsnog te posten via verschillende kanalen.
Ik heb hier dan ook geopteerd om het paketje terug te laten verzenden op de snelst mogelijke wijze , en vermeld dat ze mij de factuur maar toe sturen via paypall.
Dus alles in kannen en kruiken . Toch krijg ik dezelfde avond nog mail van Ian zelf , dat hij nu pas de hele historie gehoord heeft van Susi en mij vertelde dat hij de verzendkosten wilde splitten.
Als dit nou geen Service is . Nog even vermelde dat dit echt de eerste keer was dat ik daar iets heb besteld , en dan zo behandeld worden zonder de big spender daar te zijn ,vind ik absolute top.
Als het goed is mag het ook gezegd worden;-))
Groeten
Stefke