Tip: amazon.de bessey corpuslijmklemmen

Curling

Nieuw lid
30 aug 2020
12
6
Was het niet zo dat Amazon.co.uk de importheffingen vooruit betaalt? Hoe zie je precies wat dat bedrag is?
 

usernaamvergeten

Actieve deelnemer
1 mrt 2013
594
15
Laatst hield 1 van mijn klemmen er mee op. Klemde helemaal niet meer. Amazon kon ze niet repareren en wilde ook geen nieuwe sturen. Bloed irritant. Uiteindelijk zei ik dan dat ik er 1 van de 2 terug zou sturen, was akkoord al had ik het idee dat hij het niet helemaal begreep. Nou prima hij was toch al kapot, ik dacht dan zie ik wel of ik mijn geld terug krijg. Bleek het pakket te groot voor verzending (max 80cm) en toen kreeg ik wel een volledige terugbetaling zonder iets op te hoeven sturen, nou prima. Voor de prijs van de set kan je wel een losse nieuwe kopen.

Toch dacht ik, laat ik eens kijken of er niet aan te repareren valt. Probeerde eerst het kunststof deksel los te krijgen maar dat is godsonmogelijk. Toen keek ik door het gat van de stang en er bleken gewoon aan weerszijden inbusschroeven te zitten die dienen als klemmechanisme, kwartslagje gedraaid en de klem was weer als nieuw.
IMG_0868.JPG
 

Rdl

Post veel
7 okt 2021
970
397
hilversum
Had dat een tijdje terug met die van IGM of Dieter (weet niet meer zien er hetzelfde uit) achterkapje eraf en inbus aangedraaid en werkte weer perfect.
 

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.255
304
Heelsum
Laatst hield 1 van mijn klemmen er mee op. Klemde helemaal niet meer. Amazon kon ze niet repareren en wilde ook geen nieuwe sturen. Bloed irritant. Uiteindelijk zei ik dan dat ik er 1 van de 2 terug zou sturen, was akkoord al had ik het idee dat hij het niet helemaal begreep. Nou prima hij was toch al kapot, ik dacht dan zie ik wel of ik mijn geld terug krijg. Bleek het pakket te groot voor verzending (max 80cm) en toen kreeg ik wel een volledige terugbetaling zonder iets op te hoeven sturen, nou prima. Voor de prijs van de set kan je wel een losse nieuwe kopen.

Toch dacht ik, laat ik eens kijken of er niet aan te repareren valt. Probeerde eerst het kunststof deksel los te krijgen maar dat is godsonmogelijk. Toen keek ik door het gat van de stang en er bleken gewoon aan weerszijden inbusschroeven te zitten die dienen als klemmechanisme, kwartslagje gedraaid en de klem was weer als nieuw.
Bekijk bijlage 138707
En toen Amazon gemaild en geld terug gestort?
 

luc (-:

Actieve deelnemer
28 feb 2022
33
22
Enschede
Ik heb ook problemen mijn Bessey corpuslijmklemmen.
Er zijn er nu twee op dezelfde manier kapot gegaan en de 3e gaat het niet lang meer vol houden.
Ik heb er een open gemaakt (Was niet makkelijk) om te kijken wat er aan de hand is omdat die toch al kapot is.
Er zit een scheur in de gegoten body van de klem waar de inbus zit die tegen de stang aandrukt als je de klem aandraait.

Nu kan die geen kracht meer opvangen en slipt die telkens weg.

Ik vind het wel apart dat dit zo gebeur met deze dure lijmklemmen. Ondanks dat ik ze via de link hier heb gekocht.

Weet iemand hoe dit kan?

Hebben meerdere gebruikers hier last van?
IMG_8706[1][1].jpgIMG_8709[1][1].jpgIMG_8710[1][1].jpgIMG_8711[1][1].jpg
 

Pierewaai

Actieve deelnemer
23 feb 2019
232
58
Ik heb exact hetzelfde gehad en nee ik span ze niet te vast. Bessey via Instagram vraag gesteld. Kreeg vrij snel antwoord en een mailadres. Mail gestuurd en toen moest ik serie nummer mailen (staat op het gebroken metalen stuk). Weer snel antwoord. Was een productie serie die er last van heeft. Bessey stuurde gelijk nieuwe onderdelen (lees onderste deel van de klem compleet). Top service.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.