the living room woodworker

gompy58

Actieve deelnemer
15 jan 2013
315
1
ALs je ze wilt verlengen.... Zouden van die ouderwetse wieltjes niet iets zijn ? Die dingen zie je ook wel onder die oude stoelen zitten.

zoiets ofzo....

1055-2.jpg
 

zuma

Post veel
20 jan 2009
974
2
Gouda
Tsja de poten verlengen met iets van metaal lijkt mij nogal belastend voor de vloer. Als je zelf niet kan draaien kan je wellicht ook nog iets inkopen waar je een stokschroef in draait en verder een inslag of rampamoer onder in de poot. Hier kan je bijvoorbeeld houten ballen kopen in verschillende diameters. Opzich ook geen onaardige poot uiteinde. http://nl.opitec.com/opitec-web/c/khku/p/1
 

armadaman

Post veel
10 okt 2010
1.276
5
Barendrecht
Het werk heeft even STIL gelegen. Donderdag deze pootjes opgehaald. IK heb er wel een tijdje naar gezocht. Ze zijn namelijk ook precies 4 cm hoog. Net als de blokjes die ik er als proef onder had liggen. Gelijmd en geschroefd. Jolanda heeft het onderstel krijtwit IMG_1283.jpgt geverfd.
IMG_1284.jpg
Hij staat nog even op zijn werkzeiltje.
IMG_1285.jpg
De rondingen zijn bijna het zelfde als hoger op de poot. We klagen NIET over het eindresultaat.
 

SunRayes

Oud hout
11 sep 2011
2.766
146
Rotterdam
Nou, dat ziet er netjes uit. Je ziet niet dat het een extra stukje is.

Maar met de komende winter had je er beter heeeeel langzaam over kunnen doen. Dan had je nu nog lekker warm in de livingroom kunnen staan.

Groeten, Raymond
 

golddigger

Actieve deelnemer
22 jul 2010
241
0
werk in kleermakers zit werk nooit op je knieen zonder knie kussens. Je knieen zijn niet gemaakt daarvoor:)

je ziet indianen,afrikanen en aborignals altijd hurken of zitten
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.