Te Geef: Werktafel

trigger

Oud hout
15 jun 2020
2.628
1.834
Emmen
bigbeardbuilds.nl
Het was de eerste werkbank die ik maakte in mijn werkplaats van een gekregen metalen frame en daarop een box-constructie van MDF. Nu mag hij plaats gaan maken voor de plaatsing van een grote(re) draaibank.

Hij is nog net zo stevig (en loeizwaar) als de eerste dag, doch nu met iets meer verfvlekken. Ik gebruik hem nu vooral nog om zaken weg te leggen of een keer wat te schilderen. Er is altijd wel een aanwas aan nieuwe/verse houtliefhebbers hier, dus de gegadigde mag deze tafel komen ophalen voor de prijs van een flesje rum. Mocht je echt omhoog zitten (we denken ook aan de minima) mag je die achterwege laten en neem ik genoegen met een foto van de werktafel in jouw werkplaats.

Het blad is hol doch met schotten erin en dus erg stijf. Het is zeker stevig genoeg om een klem of bankschroef op te zetten als je de bouten er helemaal doorheen zet.

20220827_121117.jpg
20220827_121124.jpg

Je krijgt alleen de tafel, niet de verzameling metaal die erin ligt :p.

Afmetingen: 212cm lang, 91cm diep en ongeveer 85.5 cm hoog. Het blad kan er eventueel af (zit met een paar schroeven door de liggers heen vast) en het frame kan dan volledig uit elkaar. Maar, zoals gezegd, het blad is best wel zwaar. Ophalen in de omgeving van Emmen.
 
  • Leuk
Waarderingen: RomanaW

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.