Open Huis Masave Hout / Houtdag

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.078
1.712
Terkaple
www.woodworking.nl
Een hele leuke dag en zoals Rob al ook als zegt, erg leuk om weer eens forumleden te ontmoeten. Ik heb wat foto's gemaakt en wie zichzelf herkent mag het melden.

jaap

Open Dag Masave 1.jpg

Open Dag Masave 2.jpg

Open Dag Masave 3.jpg

Open Dag Masave 4.jpg

Open Dag Masave 5.jpg

Open Dag Masave 6.jpg

Open Dag Masave 7.jpg

Open Dag Masave 10.jpg

Open Dag Masave 9.jpg
 

Bijlagen

  • Open Dag Masave 8.jpg
    Open Dag Masave 8.jpg
    57 KB · Weergaven: 206

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.281
147
Enkhuizen
Ik heb een heel leuke ontspannen dag gehad tussen alle ziekenhuisperikelen door. Ook weer gezichten gezien bij allerlei pseudoniemen en avatars.
Kortom beregezellig en uiteraard weer voor herhaling vatbaar.
Rick, ga zo door.
 

kiesvoorhout

Actieve deelnemer
6 mrt 2008
616
96
Rottum Frl.
www.kiesvoorhout.nl

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Prachtige dag en prachtige mensen. Van 13.00 tot 17.00 achter de draaibank. Mooi in het zonnetje. Leuke gesprekken en boeiende vragen over het houtdraaien, de MIDI draaibank van Schulte en beitels en hoe draai je nu een bol uit de hand. Het hoe en waarom. En tussendoor tolletjes voor de kinderen en enkele spontaan gevormde kandelaars voor mede-exposanten. Alleen je mede-exposanten spreek je haast niet: hoe it het nu met die gitaren - het kissie - de prachtige unieke sieraden - het vakwerk van Roeland en de spindels van André - en de minisculpturen - en de grote schalen..............nou ja volgend jaar weer een kans Rick.
Met dank voor de uitstekende verzorging.
vr.gr. De man van de één na laatste foto hier direct boven en op 1, 8 en 11 van bovenaf.
Jan Pranger.
www.arstorno.nl
 
Laatst bewerkt:

Bram Hermans

Actieve deelnemer
20 dec 2012
80
0
Hombeek (Mechelen), B.
Heel erg geslaagde dag. Ik heb veel geleerd en eindeloos kunnen praten over hout. En dat kun je lang niet overal. Het was ook leuk om een aantal forumleden in real life te ontmoeten.

Ik sta op de zevende foto uiterst links gefascineerd naar Roeland te kijken (alleen mijn hoofd en arm)
 
A

Athanor

Guest
Een heel boeiende ontmoetingsmiddag! Goed voor houtmensen om zo hun ervaringen uit te kunnen wisselen. En de ontspanning die je dan voelt is mooi verbeeld in het afsluitende plaatje van Jaap: de loomheid van een eerste zomeravond......


Fons
 
Laatst bewerkt:

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.078
1.712
Terkaple
www.woodworking.nl
Zelf stond ik aan de "goede" kant van de camera, maar bij thuiskomst zag ik mijn vrouw en zoon aan het water zitten. Hij had 's middags zijn eerste vis gevangen. Een prachtige middag met allemaal fijne en mooi mensen, maar ook zo thuiskomen is ook bijzonder. Het zijn de dingen die ik het meest gemist heb in onze buitenlandse jaren. Een mooie zondag allemaal.

jaap
 

Sellies

Actieve deelnemer
12 feb 2012
33
0
Elburg
Met goedkeuring van de 'Baas' het filmpje van de Open dag Masave houthandel Zwolle hier geplaatst zodat alle berichtgeving over de open dag bij elkaar staat.
 

Ad Beumer

Actieve deelnemer
4 aug 2011
322
24
Volgens mij sta ik omstreeks 8:22 heel vaag achter Rick en de heftruck verstopt. Blokjeshemd.
 

Vener

Actieve deelnemer
21 jul 2012
266
154
Nijmegen
ik heb duidelijk wat gemist. Volgens mij was het deze keer drukker en groter dan de vorige keer. Nou ja, hopelijk tot de volgende keer:D
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.