Ik heb je een paar dagen geleden een Pm gestuurd Sirjacobs is zo vriendelijk om tijdens de rit huiswaarts even te stoppen in de buurt van Antwerpen.Wekker gezet, kettingzaag staat klaar, maar wie gaat deze in ontvangst nemen ???
Ik heb je een paar dagen geleden een Pm gestuurd Sirjacobs is zo vriendelijk om tijdens de rit huiswaarts even te stoppen in de buurt van Antwerpen.Wekker gezet, kettingzaag staat klaar, maar wie gaat deze in ontvangst nemen ???
Ik heb je een paar dagen geleden een Pm gestuurd Sirjacobs is zo vriendelijk om tijdens de rit huiswaarts even te stoppen in de buurt van Antwerpen.
De zaag is terecht gekomen! Dikke merci voor alle hulp iedereen!! Mooi toch zo'n forumIk heb de zaag aanSirJacobs afgegeven, nu maar hopen dat het stuk hout niet zo hard is aangekomen dat hij pardoes vergeet deze aan jou af te geven
Hehe Ronald,
We gaan met mijn ouders, zus, neefjes en nichtjes en wat vrienden een lang weekend op vakantie waarna er een man of 4 nog een paar dagen extra blijven. Waarheen? Dat mocht niemand weten, we kregen in de dagen voor we vertrokken wel wat aanwijzingen.
Nu zit ik te puzzelen met de aanwijzingen en we zitten zo'n 23 km van Bronkhorst af, 8 km van de rose hangbrug en ruim 8 van de Vijverberg. Dus ik weet nu voor 99% zekerheid waar we zitten en dat is volgens mij nog geen 10 km van jou af. Ik zal eens kijken of ik die overige paar knakkers kan enthousiasmeren om eens bij jou binnen te wippen. Mits dat natuurlijk mogelijk is?