Opbergen Kapex 60 of andere afkortzaag

Chrisss

Nieuw lid
17 feb 2023
10
5
Nijmegen
Ik ben heel erg blij met mijn Festool Kapex 60 afkortzaag tijdens mijn klussen, maar als ik hem moet opruimen (werk vanaf huis, heb geen werkplaats/opslag) is het een crime om hem elke keer op te bergen.
Hebben jullie er iets handigs voor gevonden?
Al mijn andere gereedschap zit netjes in Festool Systainers opgestapeld in een stel ondiepe Faktum keukenkasten in de bijkeuken.
 

thomasz

Post veel
11 apr 2015
1.991
817
Omgeving Leiden
Zo'n mooie zaag heb ik niet, maar ik zou er een kist op zwenkwielen voor maken met afmetingen die passen bij de systainers.
Zodat je bijvoorbeeld twee systainers bovenop de kist kan zetten.
 
  • Leuk
Waarderingen: The Boktor

casazwart

Nieuw lid
15 okt 2023
1
0
Haarlem
Beste, ik heb hetzelfde probleem met de Festool. Buiten het feit dat het onpraktisch is, wil ik de zaag ook een beetje netjes en heel houden. Heb je reeds een oplossing, ben benieuwd!
 

Chrisss

Nieuw lid
17 feb 2023
10
5
Nijmegen
@casazwart Ik heb inmiddels een bus gekocht en mijn gereedschap daar naar toe verplaatst, maar ook daar is de Kapex een sta in de weg.
Het onderstel zou ik er nog wel bij willen kopen, maar ik heb nog niet kunnen uitvinden hoe makkelijk het dan nog een trap op te tillen is.
Ik wil een van de schappen in mijn bus aanpassen zodat hij er in zou moeten passen. Die schappen zijn van hout dus kan er aan alle kanten aanpassingen aan maken.
 

boudewijn_de_bouwer

Actieve deelnemer
3 jun 2021
301
119
Zuid Holland
@casazwart Ik heb inmiddels een bus gekocht en mijn gereedschap daar naar toe verplaatst, maar ook daar is de Kapex een sta in de weg.
Het onderstel zou ik er nog wel bij willen kopen, maar ik heb nog niet kunnen uitvinden hoe makkelijk het dan nog een trap op te tillen is.
Ik wil een van de schappen in mijn bus aanpassen zodat hij er in zou moeten passen. Die schappen zijn van hout dus kan er aan alle kanten aanpassingen aan maken.
Ik heb het onderstel en een 120. Het is een trap op te krijgen maar dat doe je echt niet voor je lol. Vrij log en niet licht. Goed opletten op je muren dus.
 

elzenmaa

Actieve deelnemer
23 nov 2014
544
129
Is dit wellicht iets wat je zoekt ?


werk nu via Ipad, kan er geen link van maken, dus zekf even kopieren naar internet
 

Emilio

Post veel
1 nov 2012
2.448
395
Dordrecht
Leuk ding, maar ik zou wel steeds eerst de tafel leeg moeten ruimen om hem te kunnen gebruiken. Horizontale oppervlaktes blijven in mijn ervaring nooit schoon.... 😁
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.