moderne tuintafel in padoek

Stuiver

Actieve deelnemer
12 aug 2016
166
2
Schagen
ziet er leuk uit! heb je nog een poging gewaagd voor je eigen onderstel naar eigen ontwerp of ben je vrij vlot toch overgegaan naar dit idee?
wat voor lijm heb je gebruikt om de tafel onderling te verlijmen?

Graag zie ik later nog een foto'tje als de tafel een beetje vergrijsd is. omdat je omgeving al overal grijs is knalt de tafel er echt mooi uit...
red cedar verkleurt ook maar op een gegeven moment toch te ver. na een aantal maanden vind ik dat je het moet behandelen om de kleur vast te houden. ben benieuwd of dat met Padouk ook zo verloopt.
 

Erik van Voorst

Actieve deelnemer
20 mrt 2017
642
3
Prachtige tafel maar ik zou gelijk andere stoelen kopen...bv. stoelen met gaatjes in de rug en zitting zodat je (zonder bijpassende kussens als je er gebruik van gaat maken) het ontwerp zo veel mogelijk blijft zien. En ook een paar stoelen opbergen...lol
Het gaat nu in het geheel verloren !!.
 

smetje

Actieve deelnemer
12 okt 2014
46
0
Gent
het blad is nu al vrij snel aan het verkleuren, ben ook benieuwd wat het gaat worden.
alles is verlijmd met PU lijm van rectavit. Ik lijm hier alles mee, zelden dat ik witte houtlijm en dergelijke gebruik.

De stoelen zijn juist nieuw aangekocht ;) je zal geen enkele stoel vinden die de poten zichtbaar laat. ik stapel de stoelen telkens binnen als ik niet aan de tafel zit dus kan nog genoeg genieten van het ontwerp.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.