Mike uit Utrecht

Mike_

Nieuw lid
2 mrt 2024
5
2
Utrecht
Hallo forumleden, na regelmatig rondgeneusd te hebben op het forum is het nu voor mij tijd om ook zelf lid te worden. Of ik iets kan bijdragen valt overigens te bezien, de meesten van jullie hebben veel meer ervaring en kennis over houtbewerken dan ik. Zelf werk ik in het medisch onderzoek en heb als sinds mijn jeugd gehobbied met allerlei materialen. Begonnen met bouw van balsa modelvliegtuigen, later een strijkinstrument gebouwd, maar recent ook een tuinhuis. Maar ook wat uitstapjes in het 3D-printen. Verder veel opknapwerk gedaan aan ons huis in het centrum van Utrecht, waar ik nu bezig ben mijn werkplaats opnieuw in te richten zodat de in de loop der jaren verzamelde materialen en gereedschappen eindelijk een (soort van) eigen plek krijgen en ik de spullen ook kan terugvinden ;) .
Volgende klus is een stuk of 6 ramen vervangen tbv isolatieglas. Omdat de wachttijden en prijzen voor dit soort werk zo extreem zijn geworden toch maar besloten het werk zelf ter hand te nemen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Evert ! en jorisvh

Henk H

Hout maakt gelukkig
22 nov 2020
904
761
Nootdorp
je ervaring lezend, ben je niet echt een beginner. Ik zie mezelf nog niet een strijkinstrument maken. Welkom op het forum.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.