Leigh FMT Pro

Status
Niet open voor verdere reacties.

BJN

Nieuw lid
28 sep 2021
6
0
Zutphen
Wegens beëindiging van mijn houtwerkplaats bied ik dit fantastische apparaat aan voor verkoop met enig spijt in mijn hart.

Deze machine heeft mij slechts 1 klus gediend bij het maken van een set japanse (Shoji) deuren in Red Ceder.
De set is exclusief een bovenfrees, maar komt met alle mogelijke opties en is in een werkelijke nieuwstaat.

De set bevat:

- De FMT Pro met bijbehorende gereedschappen en klemmen
- Diverse spriraalboren
- Een uitgebreide range aan houders voor verschillende maten pennen en gaten
- Speciale houders voor louvre en rechte pennen

--

Bron: www.leighjigs.nl

Uitermate sterke lijm- en tenonverbinding welke uitstekend geschikt zijn voor fijne meubels zoals tafels, stoelen en kabinetmakers. De FMT Pro is Leigh’s premium tapgat & tap jig, waardoor professionele kwaliteit tapgaten & tap schrijnwerk naar elke werkplaats en elke houtwerker wordt gebracht.

--

Bij belangstelling raad ik u aan te komen kijken en als u de machine niet kent zeker even even een kijkje te nemen op de internetsite van Leigh voor het bekijken van wat filmpjes.

Op verzoek kan ik u een aantal foto's sturen.

De nieuwwaarde van de set was plusminus €1700,-.

Mijn vraagprijs is €950,-
 

Bijlagen

  • IMG_4029.jpg
    IMG_4029.jpg
    98,5 KB · Weergaven: 157
Laatst bewerkt:

Pierewaai

Actieve deelnemer
23 feb 2019
232
58
Goedemiddag
Waar is dit eventueel te bekijken?
Outside 3691*WW zegt mij niks.

mvg
 

BJN

Nieuw lid
28 sep 2021
6
0
Zutphen
Wegens beëindiging van mijn houtwerkplaats bied ik dit fantastische apparaat aan voor verkoop met enig spijt in mijn hart.

Deze machine heeft mij slechts 1 klus gediend bij het maken van een set japanse (Shoji) deuren in Red Ceder.
De set is exclusief een bovenfrees, maar komt met alle mogelijke opties en is in een werkelijke nieuwstaat.

De set bevat:

- De FMT Pro met bijbehorende gereedschappen en klemmen
- Diverse spriraalboren
- Een uitgebreide range aan houders voor verschillende maten pennen en gaten
- Speciale houders voor louvre en rechte pennen

--

Bron: www.leighjigs.nl

Uitermate sterke lijm- en tenonverbinding welke uitstekend geschikt zijn voor fijne meubels zoals tafels, stoelen en kabinetmakers. De FMT Pro is Leigh’s premium tapgat & tap jig, waardoor professionele kwaliteit tapgaten & tap schrijnwerk naar elke werkplaats en elke houtwerker wordt gebracht.

--

Bij belangstelling raad ik u aan te komen kijken en als u de machine niet kent zeker even even een kijkje te nemen op de internetsite van Leigh voor het bekijken van wat filmpjes.

Op verzoek kan ik u een aantal foto's sturen.

De nieuwwaarde van de set was plusminus €1700,-.

Mijn vraagprijs is €950,-
** VERKOCHT**
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.