Korte Festool rails

Doubledot

Actieve deelnemer
2 jan 2021
86
38
Zaanstreek
Ik heb al een tijdje het idee in mijn hoofd om een korte (50? 80?cm) rails erbij te kopen. Ik vind die FS800 alleen eigenlijk te duur voor wat het is.
Als er nog iemand is die er één wil, kunnen we een 1400 kopen en deze in twee zagen. Scheelt behoorlijk wat in de kosten..

Ik wil die korte rail vooral voor mijn railsquare en dan kunnen afkorten van kleinere stukken die niet lekker op de afkortzaag kunnen, of als ik buiten de werkplaats bezig ben.
1x 800 = ongeveer 80 euro
2x 700 (1400 in twee stukken) = ongeveer 55 euro p/s
 

Doubledot

Actieve deelnemer
2 jan 2021
86
38
Zaanstreek
@Zky ja snap ik, thanks. Heb ook eerder makita rails gebruikt (3m lengte even geleend) maar dank merk je dat je met die fijn afstelling moet gaan rommelen om 'm goed te laten lopen. Niet erg als je helemaal overstapt op Makita rails, maar als je beiden wil gebruiken wordt je gek 😜
 

Jeru

Nieuw lid
19 nov 2018
23
2
@Zky ja snap ik, thanks. Heb ook eerder makita rails gebruikt (3m lengte even geleend) maar dank merk je dat je met die fijn afstelling moet gaan rommelen om 'm goed te laten lopen. Niet erg als je helemaal overstapt op Makita rails, maar als je beiden wil gebruiken wordt je gek 😜
Daarnaast zal ook de hoogte vast niet gelijk zijn met die van Festool.
Ik zou misschien wel interesse hebben, heb je een idee wat verzending zou kosten?
 

Doubledot

Actieve deelnemer
2 jan 2021
86
38
Zaanstreek
Daarnaast zal ook de hoogte vast niet gelijk zijn met die van Festool.
Ik zou misschien wel interesse hebben, heb je een idee wat verzending zou kosten?
Ik woon in Zaandam, als dat toevallig in de buurt is kunnen we wat regelen🙂 anders mag een postnl pakket tot 1meter lang, dus dat zal iets van 8euro zijn, weet de exacte prijs niet 123
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.