Jet kolomboor JDP 10m te koop

Status
Niet open voor verdere reacties.

joso2

Actieve deelnemer
2 jun 2020
28
17
Goed werkende degelijke kolomboor aangeboden.
overbodig geworden
ik denk aan € 50, inclusief kastje op wieltjes, zie foto’s

versturen is geen optie voor mij

bijvoorkeur gaat het met kastje weg


mvg,

Jos
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    1,2 MB · Weergaven: 218
  • image.jpg
    image.jpg
    1,2 MB · Weergaven: 217

joso2

Actieve deelnemer
2 jun 2020
28
17
Nou nou nou wat een hoop reacties.
als ik de spelregels hanteer is het wie het eerst komt degene is met wie ik op dit moment verder ga.
lijkt me dat het snel duidelijk gaat worden.
had het niet verwacht deze overweldigende response
dat betekent ook een teleurstelling voor even zovelen, minus 1
laat het snel weten

Jos
 

Jan van den Broek

Post veel
28 nov 2017
1.379
834
70
Veldhoven
Nou nou nou wat een hoop reacties.
als ik de spelregels hanteer is het wie het eerst komt degene is met wie ik op dit moment verder ga.
lijkt me dat het snel duidelijk gaat worden.
had het niet verwacht deze overweldigende response
dat betekent ook een teleurstelling voor even zovelen, minus 1
laat het snel weten

Jos
Beste Jos:

Twee dingen: Ten eerste (reglement) had je niet de lokatie vermeld en staat ook niet op je profiel.
Dus al giswerk. Je hebt namelijk een heel mooie machine te koop staan. Ik had ook wel interesse, maar als ik eerst moet vragen waar het ding staat, dan is een ander me al voor, voordat jij hebt gereageerd.

Ten tweede is het niet fijntjes van anderen om, terwijl ze kunnen lezen dat er al is gereageerd, tegen elkaar op te gaan bieden! Nu is het voor de verkoper erg moeilijk geworden.

Ik wens je succes met de ongetwijfeld snelle verkoop!
 

joso2

Actieve deelnemer
2 jun 2020
28
17
Dag Jan,

dank voor je oplettendheid.

ik had wel een profiel waar alles instond.
door een of andere IT hack, kon ik daar niet meer mee verder.
Het was eerst gewoon joso en toen werd het joso2
niet meer bij stilgestaan ....

op zich vind ik het niet moeilijk, de eerste die ongeacht de locatie ja heeft gezegd, mag hem hebben, dat beetje meer geld boeit me niet zo

reacties komen als PB en via de site. de eerste via welk kanaal dan ook krijgt van mij de optie. Kan voor derden dan onduidelijk worden waarom hij niet de machine mag kopen, want de PB was er eerder ....

mvg,

jos

nb
de locatie is Vught, mocht nr 1 besluiten dat het niet doorgaat. Voor mij ook belangrijk dat het kastje meegaat.
 

kajak

Nieuw lid
5 mrt 2020
22
6
Katwijk
Beste Jos:

Twee dingen: Ten eerste (reglement) had je niet de lokatie vermeld en staat ook niet op je profiel.
Dus al giswerk. Je hebt namelijk een heel mooie machine te koop staan. Ik had ook wel interesse, maar als ik eerst moet vragen waar het ding staat, dan is een ander me al voor, voordat jij hebt gereageerd.

Ten tweede is het niet fijntjes van anderen om, terwijl ze kunnen lezen dat er al is gereageerd, tegen elkaar op te gaan bieden! Nu is het voor de verkoper erg moeilijk geworden.

Ik wens je succes met de ongetwijfeld snelle verkoop!

Er wordt iets aangeboden, iemand wil het wel graag hebben voor wat er gevraagd wordt. Dan is het toch niet erg dat ik er meer voor over heb? Deze machine is beduidend meer waard dan 50 euro, als je dit er dan voor vraagt, bestaat de kans dat mensen er meer voor over hebben. Er was ook geen sprake van tegen elkaar opbieden, ik heb vermeld waar ik het voor zou willen hebben, en nog iemand anders.
 

Kor

Post veel
10 jun 2012
1.203
566
Ik kreeg keurig antwoord van @joso2 op mijn bericht, met de mededeling dat ik hoog op de lijst sta. Vanwege de afstand tot Vught haak ik af, maar met complimenten voor de wijze waarop Jos e.e.a. afhandelt. (y)
 

alexandervanbaelen

Actieve deelnemer
31 jul 2019
83
23
Hoeilaart
Als ik nog mag, ben ik nog altijd geïnteresseerd, Vucht ligt niet overdreven ver voor mij, en ik zou de kast ook kunnen meenemen. Zoals eerder aangegeven laat ik het natuurlijk aan Jos om de keuze te maken (is idnerdaad niet gemakkelijk op dit moment :) )
 

Deann

Nieuw lid
18 sep 2018
12
18
Eindhoven
Ik begrijp dat ik spuit 11 ben, maar heb ook interesse en Vught is voor mij erg dichtbij. Dus mocht je er met de eerste +/-10 niet uitkomen, dan bij deze ;)
 

joso2

Actieve deelnemer
2 jun 2020
28
17
De vraag welke locatie Is voor mij anders dan ik neem hem van je over
dat laatste bericht kwam eerder per pb dan deze vraag
dat is dan de onduidelijkheid waar ik het over had en waar we dan in terecht zijn gekomen
ik heb het nu toegezegd aan die persoon via de pb

laten we ajb de humor van bijvoorbeeld spuit 11 vasthouden i.p.v. termen als rechthebbende te hanteren

jos
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.