Inspiratie voor het komende jaar

Roelv

Actieve deelnemer
16 jul 2023
126
41
Utrecht
Dag Jaap, leuk idee en niet je eerste leuke idee!

Mogelijk zie ik dit volledig over het hoofd, maar naar mijn weten is de website puur een forum. Om zoiets toe te voegen - en ik zou het graag zien - is het denk ik beter om er een website omheen te bouwen. Het nadeel van fora is dat zaken zo eenvoudig verloren geraken naar mate de tijd verstrijkt. My 2 cents :)
 

JochemK

Actieve deelnemer
15 okt 2016
637
303
Het Groene Hart
Leuk idee Jaap, dit sluit goed aan bij het idee omtrent de projecten denk ik?
Ik zou het zelf, zoals Roelv al zegt eerder als aparte sectie van woodworking.nl zien.
Om genoeg aandacht er op te vestigen misschien het "Deze plek is voor toekomstige tekst...." blok gebruiken voor links naar de meest recente artikelen?
 

bakkiet

Actieve deelnemer
25 aug 2018
90
22
Dordrecht
Heel leuk! Maar, volgens mij heb je al zo veel content en how to's op dit / ons / jouw forum staan, dat je in principe dit al hebt. De truc is om dit nu goed inzichtelijk te maken zonder dat mensen specifiek op een onderwerp zelf zullen moeten zoeken. Kan je niet iets met die waarderingen? Ik denk dat als je posts verzameld (of inzichtelijk maakt op een pagina) die veel gewaardeerd zijn door mensen, over het algemeen al posts zijn waar veel kennis of info in staat.

Lijkt me best leuk om hier een keer over na te denken danwel te helpen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.