Hulp gezocht onderhoud Scheppach van dikte bank.

FJF1985

Nieuw lid
2 mei 2024
17
5
Oost-Souburg
Hi Allemaal,

Al een tijd lees ik mee op het forum, bedankt voor alle info. Maar nu heb ik hulp nodig en hoop het zo te vinden. Ik weet niet of je je ergens moet voorstellen maar dan hoor ik het graag.

In het kort, ik ben bezig met een renovatie van een camper. Veel houtrot en dus veel zagen en nieuwe passtukken maken. Hiervoor heb ik een scheppach solo mh0 gekocht. Maar de bladen moeten verwisseld worden en (groot?) onderhoud kan geen kwaad. Maar ik heb er geen ervaring mee en weinig tijd. Ik zoek iemand die dit voor mij wilt doen, tegen betaling. Ik woon in Oost-Souburg, provincie Zeeland. Wellicht nog meer zeeuwen hier?

Alvast bedankt.

Groeten,

Floran
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Scheppie

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.264
312
Heelsum
Hi Allemaal,

Al een tijd lees ik mee op het forum, bedankt voor alle info. Maar nu heb ik hulp nodig en hoop het zo te vinden. Ik weet niet of je je ergens moet voorstellen maar dan hoor ik het graag.

In het kort, ik ben bezig met een renovatie van een camper. Veel houtrot en dus veel zagen en nieuwe passtukken maken. Hiervoor heb ik een scheppach solo mh0 gekocht. Maar de bladen moeten verwisseld worden en (groot?) onderhoud kan geen kwaad. Maar ik heb er geen ervaring mee en weinig tijd. Ik zoek iemand die dit voor mij wilt doen, tegen betaling. Ik woon in Oost-Souburg, provincie Zeeland. Wellicht nog mee zeeuwen hier?

Alvast bedankt.

Groeten,

Floran
meer Zee-meeuwen dan mee-Zeeuwen denk ik :D

Op zich is onderhoud goed te doen aan zon ding, er valt niet heel veel aan te onderhouden over het algemeen.
Heb je een foto van hoe de machine er nu uit ziet.

En dan wat details van de lopende delen zoals het kettingsysteem onder de tafel Enzo.
 

FJF1985

Nieuw lid
2 mei 2024
17
5
Oost-Souburg
meer Zee-meeuwen dan mee-Zeeuwen denk ik :D