Hoekaanslag Lineaal

Status
Niet open voor verdere reacties.

-Peters-

Actieve deelnemer
19 sep 2016
136
42
Bij de mijne heb ik dit simpelweg gedaan met m'n Festool OFK freesje waar ik een goedkoop ecotools afrond/volgfreesje met R1 heb opgezet , in 1 minuut was dat klaar , koeling enzo is allemaal niet nodig.

zo heb ik het inderdaad ook gedaan, freesmachine ingesteld op minimaal toerental en met een oud afrondfreesje rustig erlangs gegaan, werkt perfect.
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Hier ook gebruikt
ben lades aan het maken om de troep in de manscave onder controle te krijgen, bodemplaten waren nog niet op maat dus een mooie gelegenheid om het ding uit te proberen (en dat beviel meer dan prima)
 

Nova

Actieve deelnemer
17 nov 2014
512
57
zo heb ik het inderdaad ook gedaan, freesmachine ingesteld op minimaal toerental en met een oud afrondfreesje rustig erlangs gegaan, werkt perfect.
Ik ben nog in het bezit van een Makita kantenfrees zal het daar ook mee lukken of zal het toerental te hoog zijn.
 

ewoudk

Actieve deelnemer
16 apr 2013
305
9
Bollenstreek
Hier ook in goede orde ontvangen. Nico bedankt!

Ik ga hem ook met m'n kantenfreesje(mamiya) afronden.. hopelijk morgen even tijd voor.
 

Erik701

Actieve deelnemer
7 okt 2015
209
27
Genk (BE)
Vandaag weer een aantal keer gebruikt, maakt plaatmateriaal haaks afkorten zoveel makkelijker en sneller, topgereedschap!
 

Nico Kliko

Actieve deelnemer
14 dec 2014
423
30
Nijmegen
Er is er nog 1 vrijgekomen!
PAst niet bij de mafell met huidige metalen strip.
Wellicht kan je wat zelf fabriceren??
Als je geen interesse heb, zal er wellicht nog iemand interesse hebben?

Oei......naast gegrepen :(

Komt er nog een lichting? en even de vraag of deze ook past op een Mafell lineaal want ik heb geen Festoolzaag met de MT55cc
 

Nico Kliko

Actieve deelnemer
14 dec 2014
423
30
Nijmegen
Ik wacht even af wat MaartenS laat weten.
Anders was hij eerder! jij bent de eerste in de rij :)

Er is er nog 1 vrijgekomen!
PAst niet bij de mafell met huidige metalen strip.
Wellicht kan je wat zelf fabriceren??
Als je geen interesse heb, zal er wellicht nog iemand interesse hebben?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.