Bedankt voor je reactie!SAC RS 53S - WOOD TEC PEDIA
wtp.hoechsmann.com
Heb je deze ooit gevonden? Ik ben hier namelijk ook naar op zoek.Heeft iemand een link naar de handleiding van deze machine? Zelf niet veel succes gehad met het opzoeken.
Alvast bedankt!
Neen, helaas niet. Heb het probleem wel al kunnen oplossen ondertussen. Is er bij jou een specifiek probleem? Misschien kan ik helpen... Mvg ProsperHeb je deze ooit gevonden? Ik ben hier namelijk ook naar op zoek.
MVG
Sander
Niet echt een specifiek probleem. Ik heb een handleiding maar er ontbreken een aantal bladzijden denk ik (tekeningen en afbeeldingen). Bij mij is de magneetschakelaar ooit vervangen en is de ster-driehoekschakelaar afgebroken, hierdoor kan ik alleen de tafelhoogte instellen wanneer de motor van het snijblok draait. Dit wil ik terug origineel maken maar ik heb geen schema. Ook werkt de noodstop niet. Ik heb de machine nu helemaal uit elkaar om alles schoon te maken, hoe heb jij hoogte van messenblok en aanvoerrollen ingesteld? Alvast bedankt! Als je wil kan ik je de (onvolledige) handleiding die ik heb doorsturen.Neen, helaas niet. Heb het probleem wel al kunnen oplossen ondertussen. Is er bij jou een specifiek probleem? Misschien kan ik helpen... Mvg Prosper
Ik heb niet zo veel ervaring met ster driehoek schakelaars, deze heeft 2x10 aansluitingen, ik weet niet hoe die aansluitingen precies werken. Ik heb een vergelijkbare schakelaar besteld (2x10 aansluitingen) maar weet niet of die 1 op 1 verwisselbaar is. De noodstopknop is aan een kant niet aangesloten en doet niets dus is waarschijnlijk omzeild… ik heb ondertussen wel een (Franstalige) handleiding met schemas gevonden, wellicht krijg ik het hiermee opgelost. Indien iemand deze ook wil mag je me een berichtje sturen. Enkele foto’s van de situatie nu.Er zit volgens mij bar weinig elektra in zo'n ding, dus dat moet simpel op te lossen zijn. Kan je foto's en of getekende schema's plaatsen van wat je nu hebt, dan wel mist?
Hierbij de foto's van het schema dat ik nu heb. Er lijkt echter weer een bladzijde te missen. Als je wil stuur ik je de volledige handleiding door. Alvast bedankt voor de hulp!Ik vond al een foto van het voorfront. Je hebt links zo te zien een elektrische hoog en laag en een ijlgang omhoog. Die pkz hoort met drukknoppen te zijn. Dan een ster driehoek schakelaar, dan een schakelaar voor vermoedelijk een dubbele dahlander motor voor de aanvoer. Als je een schema hebt, kun je dat dan hier plaatsen?