wat ik altijd treurig vind is 2 detailles:
1. zijn familielid heeft enorm veel hierin gestoken: verzamelen, opknappen. Hij zelf heeft alles gratis gekregen en wil alles snel weg - zonder enige inspanning of zoekwerk om zijn eigen winst te maximaliseren.
2. Doet dus echt de minimum (een paar fotos, een paar regeltjes) om een ad te plaatsen, alles in een koop, zet geen richtprijs bij en toch verwacht ie de hoofdprijs te winnen. Oude omhoog lopende boden verwijderen want ze zijn "niet redelijk" (boven zijn 100,- minimum maar toch blijkbaar niet redelijk) en later pas een richtprijs in te vullen want hij wil de geld wel hebben, zonder inspanning en zonder enige kennis. Vrij arrogant.
Ik zie dit vaak gebeuren met oude kameras.
Hoofdprobleem is de marktplaats omgeving die laat men een ad zonder eindtijd plaatsen.
Bieden in dit omgeving is een loterij, je weet het nooit misschien gaat hij 2 maanden wachten, misschien is ie vanmiddag verkocht...
In geval van interesse zou ik een mail/belletje doen met een vaste offerte ipv bieden en wachten. Kan hem dan meeteen ook uitleggen waar de probleem zit.