Goedkope snijplanken en houten spatels gezocht

mr_diy

Actieve deelnemer
19 apr 2016
85
0
Ik ben voor mijn werk/ bedrijf op zoek naar beuken snijplanken liefst rond met handvat tot 30cm. Daar komt dan met onze brandstempel een eigen logo op.
Nu zie ik heel veel aanbod en ook veel wat hetzelfde lijkt of ook is. Nu ben ik benieuwd of iemand weet waar die goedkope (beuken bamboo)-snijplanken gemaakt worden of door wie (waar te bestellen groothandel of bedrijf). Tevens ben ik ook op zoek naar goedkope beuken houten spatels voor gebruik in de keuken (plat model 30cm). Ik heb al gezocht via google, en kan niet echt een groothandel of producent vinden. Maar aangezien er ook veel promotie-materialen bedrijven dit aanbieden zal het toch wel ergens te koop moeten zijn? Mag evt. ook een bedrijf in het buitenland zijn. Bedankt!

Weet niet of deze vraag hier mag anders maar verplaatsen naar de juiste categorie :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
J

j1eke

Guest
Ze lijken allemaal van Bowls & Dishes te komen. Kan er niet echt wijs uit worden of zij ze produceren of dat ze alleen een dozenschuiver zijn. Ze hebben ook allemaal voorzien van hun eigen logo al. Weet niet of ze direct aan bedrijven leveren of dat het via een dealer moet. Maar je kan het altijd proberen, misschien hebben ze net de machine kapot en hebben ze een paar doosjes staan zonder logo.

 
  • Leuk
Waarderingen: mr_diy

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
7.221
1.985
Klein-Brabant, Vlaanderen
Weet niet of deze vraag hier mag anders maar verplaatsen naar de juiste categorie
heel wat leden maken snijplanken in alle vormen
handmatig of met de cnc

wie op 'Forums' klikt, komt op het marktplein terecht
daar ontmoeten vraag & aanbod mekaar
1648568269306.png

om snel te gaan, kan je daar je vraag herhalen
jouw titel kan iets preciezer
doet me denken aan de openingszin van mijn moeder tientallen jaren geleden
die luidde 'Waar komen de kindjes vandaan ?'
dat was reeds iets sprekender dan 'deze'

1648568391084.png

je woonplaats vermelden kan nuttig zijn, vermits ik veronderstel dat de snijplanken fysisch geleverd moeten worden
 
  • Leuk
Waarderingen: MartijnEHV

Ambidexterity

Actieve deelnemer
Wij kopen dit ook in bij een dozen schuiver in Polen (Nederlands bedrijf) of bij een bedrijf in Tiel (welke nu aan het verhuizen is naar Polen)
Persoonlijk denk ik dat je altijd bij een dozen schuiver uit komt en dat dit soort producten massaal worden gemaakt in een super lagen lonen land, maar veel zou ook uit China vandaan komen denk ik (wat langzaam geen lage lonen land meer aan het worden is)
De bedrijven waar ik het over hebt zijn relatie geschenken leveranciers en de kwaliteit is om van te huilen.
Nu krijgen wij ook veel planken geleverd van onze klanten die wij moeten graveren of soms bedrukken, dit zijn 2 klanten die ergens een weg hebben gevonden waar dit goed voor een schijtprijs wordt gemaakt, maar de dozen zijn altijd blanco en ze komen het zelf leveren.

Maar je kan een mooie Zund freesmachine kopen (± 100.000,-) en dan kan je de gekste en mooiste vormen zelf maken.
 

mr_diy

Actieve deelnemer
19 apr 2016
85
0
Wij kopen dit ook in bij een dozen schuiver in Polen (Nederlands bedrijf) of bij een bedrijf in Tiel (welke nu aan het verhuizen is naar Polen)
Persoonlijk denk ik dat je altijd bij een dozen schuiver uit komt en dat dit soort producten massaal worden gemaakt in een super lagen lonen land, maar veel zou ook uit China vandaan komen denk ik (wat langzaam geen lage lonen land meer aan het worden is)
De bedrijven waar ik het over hebt zijn relatie geschenken leveranciers en de kwaliteit is om van te huilen.
Nu krijgen wij ook veel planken geleverd van onze klanten die wij moeten graveren of soms bedrukken, dit zijn 2 klanten die ergens een weg hebben gevonden waar dit goed voor een schijtprijs wordt gemaakt, maar de dozen zijn altijd blanco en ze komen het zelf leveren.

Maar je kan een mooie Zund freesmachine kopen (± 100.000,-) en dan kan je de gekste en mooiste vormen zelf maken.
Bedankt voor de info. Ik had al het idee dat dit o.a. uit polen zou komen. Zie ook wel andere landen genoemd. Kun je evt. het bedrijf in Polen bekend maken? Zelf maken is voor nu geen optie. Kwaliteit moet wel redelijk zijn. Maar het is in eerste instantie om weg te geven later evt. ook om te verkopen. Dan is de kwaliteit wel belangrijker natuurlijk.
 
Laatst bewerkt:

Ambidexterity

Actieve deelnemer
1 bedrijf kan je zeker geen klant bij worden omdat hun een klanten stop hebben (al jaren)
Je komt er alleen binnen via contacten.
De andere is Midocean Brands (Mid Ocean Group B.V.)
Is een Nederlands bedrijf met een klein kantoor in Nederland (Wellensiekstraat 2, 6718 XZ Ede)
Ze hebben in Polen een bizar grote drukkerij en magazijn met goederen.
Ik weet alleen niet of je als niet relatiegeschenken verkoper daar zomaar kan inkopen.
Wij kopen daar dagelijks groot bij in, alleen denk ik niet dat het toegestaan is om de URL van mijn bedrijf hier te plaatsen. Maar wat betref schuiven wij ook met dozen, nou ja, wij graveren deze planken vaak.
Let wel op dat het vaak niet de beste kwaliteit is wat zulk soort bedrijven verkopen, de planken die ik heb gezien zijn opzicht redelijk goed, ik heb er ook enkele gezien die minder zijn.
Alleen ik zie niet alles voorbij komen aangezien ik me niet bemoeit met lopende orders.
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.074
1.709
Terkaple
www.woodworking.nl
1 bedrijf kan je zeker geen klant bij worden omdat hun een klanten stop hebben (al jaren)
Je komt er alleen binnen via contacten.
De andere is Midocean Brands (Mid Ocean Group B.V.)
Is een Nederlands bedrijf met een klein kantoor in Nederland (Wellensiekstraat 2, 6718 XZ Ede)
Ze hebben in Polen een bizar grote drukkerij en magazijn met goederen.
Ik weet alleen niet of je als niet relatiegeschenken verkoper daar zomaar kan inkopen.
Wij kopen daar dagelijks groot bij in, alleen denk ik niet dat het toegestaan is om de URL van mijn bedrijf hier te plaatsen. Maar wat betref schuiven wij ook met dozen, nou ja, wij graveren deze planken vaak.
Let wel op dat het vaak niet de beste kwaliteit is wat zulk soort bedrijven verkopen, de planken die ik heb gezien zijn opzicht redelijk goed, ik heb er ook enkele gezien die minder zijn.
Alleen ik zie niet alles voorbij komen aangezien ik me niet bemoeit met lopende orders.
Prima om in zo'n geval je URL te posten. Prachtig als een forummer zo via het forum wat kan verdienen aan iemand die zich van buiten meldt!

jaap
 

boertje125

Post veel
17 okt 2013
2.091
403
leg contact met een verkoper via AliExpress.
voor grote ordes is het vrij normaal om eerst een proefmodel te laten opsturen.
bamboe komt linksom of rechtsom daar toch wel vandaan.
 

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
7.221
1.985
Klein-Brabant, Vlaanderen
alleen denk ik niet dat het toegestaan is om de URL van mijn bedrijf hier te plaatsen
dat kan wel
op dit forum komen enkel en alleen om doelbewust reclame te maken, is niet de bedoeling
bij heel wat leden staat doorverwijzing naar hun webstek, instagram, facebook, . . . in hun profiel of als voetnoot
wil je een laag profiel aanhouden, dan kan je je coördinaten altijd in een pb stoppen
 

mr_diy

Actieve deelnemer
19 apr 2016
85
0
Beetje kwaliteit is natuurlijk wel gewenst. Maar het zal niet over grote aantallen gaan. Bedankt voor de tips. Bamboe valt af de keuze is eerder beuken. Ga nog even verder kijken aan de hand van wat hier allemaal genoemd is.
 

Ambidexterity

Actieve deelnemer
O, mooi dat het hier kan, ik zie dat er maar en paar op de site staan en ik weet dat we meer kunnen inkopen.
Ik denk dat dit te maken heeft met dat we dit kunnen graveren/bedrukken of niet. Sommige hebben aparte vormen of vreemde formaten.

Ik ga zodadelijk even vragen hoe dat zit met andere modellen/soorten.

Hieronder in ieder geval een deeplink naar gedeelte "Eet & drink benodigdheden"

Eet & drink benodigdheden
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.