gezocht restjes hout

machi

Actieve deelnemer
5 feb 2023
29
1
Bredene België
Hallo iedereen,
Ik ben een meditatieleraar. Ik zoek voor een creatieve meditatie restjes hout zoals op de foto te zien.
Het is de bedoeling om die stukjes mindful te bewerken met een houtsnijmesje. Zonder te denken aan wat je wilt maken. Gewoon het hout laten tonen wat het wilt tonen?
De stukjes mogen ook iets groter zijn dan op de foto. Ik kan ze verzagen.hout.jpg
Ik ben nog van plan stukjes hout te gaan zoeken in de natuur.
Maar daarnet zat ik nog te denken waarom niet eens op het forum vragen.
Wie kan me helpen hiermee?
Alvast bedankt
 
  • Leuk
Waarderingen: Raderoos

AvdLinden

Actieve deelnemer
30 apr 2014
454
94
Vers hout snijd wel een stuk makkelijker.
Maar je zult in het bos om de hoek niet veel mahonie en teak vinden. Wel veel andere soorten die zeker zo leuk zijn
 

machi

Actieve deelnemer
5 feb 2023
29
1
Bredene België
Vers hout snijd wel een stuk makkelijker.
Maar je zult in het bos om de hoek niet veel mahonie en teak vinden. Wel veel andere soorten die zeker zo leuk zijn
Klopt volledig, op die foto komen de stukjes uit Japan en Amerika. Maar het gaat niet over de houtsoort maar om de de grote en om te laten zien waarover ik spreek.
 

dragonhaertt

Actieve deelnemer
11 jun 2020
214
117
Welke regio woon je? Verzenden van zulke stukjes zal duurder zijn dan wat nieuws kopen.
Als je er gewoon een paar nodig hebt kan je bijna beter gewoon een plankje kopen bij een houthandel voor een tientje of 2. Dan kan je zo veel blokjes zagen als je wil.
 

BossyRangs

Post veel
30 nov 2015
1.496
344
Torhout, België