Gezocht : Kleine Houtcombiné - Limburg (België)

Cold_

Nieuw lid
1 okt 2022
20
2
Limburg (België)
Gezocht : Kleine Houtcombiné - Limburg (België) voor hobbymatig gebruik. Bij voorkeur een kleine (oude) combinatiemachine (type : Kity, Scheppach, Lurem,...) met beperkte afmetingen.

Kleine losse machines worden eventueel ook overworgen.

Als je iets hebt dat je wil verkopen binnen deze regio, dan mag je het altijd laten weten.

Regio : Limburg (België)

Dank u wel
 

skoren

Actieve deelnemer
17 jul 2012
65
23
Utrecht
Gezocht : Kleine Houtcombiné - Limburg (België) voor hobbymatig gebruik. Bij voorkeur een kleine (oude) combinatiemachine (type : Kity, Scheppach, Lurem,...) met beperkte afmetingen.

Kleine losse machines worden eventueel ook overworgen.

Als je iets hebt dat je wil verkopen binnen deze regio, dan mag je het altijd laten weten.

Regio : Limburg (België)

Dank u wel
Welkom Cold!

Binnenkort komt mijn Kity vrij; ik heb eerst nog wat schaafwerk te doen. Is dat misschien wat voor je?
Is in Utrecht, prijsindicatie is ongeveer €400.- Machine is in zeer goede staat,

mvg , Sander
 

Bijlagen

  • 20230406_105739.jpg
    20230406_105739.jpg
    143,8 KB · Weergaven: 75

Cold_

Nieuw lid
1 okt 2022
20
2
Limburg (België)
Dank u wel voor de reacties - ondertussen heb ik een machine aangekocht

@ skoren : mooie machine hoor - merci voor heb aanbod maar twee machines is net te veel
@ luk knops : was me bekend - was ook één van de opties
 

Houtsoort

Actieve deelnemer
5 sep 2022
49
22
Tilburg
Welkom Cold!

Binnenkort komt mijn Kity vrij; ik heb eerst nog wat schaafwerk te doen. Is dat misschien wat voor je?
Is in Utrecht, prijsindicatie is ongeveer €400.- Machine is in zeer goede staat,

mvg , Sander
Hoi Sander,

Ik heb daar wel interesse in mocht je hem verkopen.. Ik heb je een pb gestuurd ;)
 

mathieu

Oud hout
5 jul 2010
4.515
973
Riemst
Dank u wel voor de reacties - ondertussen heb ik een machine aangekocht

@ skoren : mooie machine hoor - merci voor heb aanbod maar twee machines is net te veel
@ luk knops : was me bekend - was ook één van de opties
Wat is het geworden?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.