Gezocht: Goede tafelzaag

Musicus

Post veel
4 sep 2019
1.174
870
Ulvenhout
Nou, het kan soms gek lopen. De plannen zijn een beetje gewijzigd.
Ik moet zeggen dat ik altijd een zekere angst heb gehad voor tafelzagen. Heb het in mijn directe omgeving al eens goed fout zien gaan met alle gevolgen van dien.
In overleg met het thuisfront is besloten om meer veiligheid in te bouwen en te kiezen voor een zaag met Sawstop. Dan kom je dus al snel uit op de Festool TKS 80. Een enorme bak geld, maar wanneer ik iets aan m'n vingers zou krijgen betekent dit vrijwel zeker arbeidsongeschiktheid (zie m'n profielnaam).

Ik ben wat prijzen aan het opvragen en vergelijken en zal dan de bestelling plaatsen.

Dit topic kan worden gesloten, of als er nog iemand wat aan heeft in de toekomst kan deze wellicht verplaatst worden naar het topic elektrisch gereedschap. De vraag over een tafelzaag komt meer dan eens terug.
 

Grant837

Actieve deelnemer
31 mrt 2019
164
48
Eindhoven
Niet gek. Ik denk ook zo. @Bert Vanderveen heelt me laten weten dat in Duitsland kan je het goedkoper vinden, eg bij Rubart in Dortmund.

In ieder geval, kan je me laten weten waar je de ´best deal´ uiteindelijk vinden?
 

Musicus

Post veel
4 sep 2019
1.174
870
Ulvenhout
Ik heb al contact gehad met Bert. Heb verschillende zaken gemaild voor een prijs, ik zal laten weten wat eruit is gekomen. Openbaar of via PM.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.