Gevraagd: Rollenbaantje

trigger

Oud hout
15 jun 2020
2.742
1.967
Emmen
bigbeardbuilds.nl
Ik heb geprobeerd zelf iets te fabrieken, maar dat werd niet echt wat. Ik zoek dus een 2ehands rollenbaantje voor tegen mijn lintzaag. Ik bedoel dus niet een plateau met heel veel kleine rolletjes zoals je wel bij zaagtafels ziet (om platen te geleiden enzo) ik bedoel echt metalen rollen van zo'n 40 centimeter breed, met een baanlengte van ongeveer anderhalf tot twee meter. Ik heb veelvuldig via marktplaats en google gezocht maar dan vragen ze er al snel 200/300 euro voor, en dat vind ik teveel geld.

Hoeft niet mooi te zijn, als er geen poten bij zitten fabriceer ik die zelf ook nog wel, maar moet wel functioneel zijn.

Als je er twee hebt, nog beter (uitvoer en invoer).

Heeft iemand zoiets liggen binnen afzienbare afstand van Emmen, Drenthe?
 

trigger

Oud hout
15 jun 2020
2.742
1.967
Emmen
bigbeardbuilds.nl
Dit iets:
≥ partij rollenbanen rollerbanen rollerbaan rollenbaan — Gereedschap | Overige machines — Marktplaats
verder geen connecties.
en losse rollen kopen en zelf de baan maken. zie ze wel eens voor een paar euro per rol voorbij komen
Ja heb ik ook naar gekeken, losse rollen, maar is wel weer een hoop gedoe voor relatief weinig besparing. Die advertentie kan interessant zijn, maar is wel een kneitereind weg. Ik ga hem zeker onthouden!

@chevy66 niet te zuur doen he ;-).
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.356
2.694
Er zijn echt wel koopjes te vinden, maar met jouw eisenpakket wordt het wel moeilijk. Vandaar dat ik er een beetje de draak mee steek. Ik kocht 6meter rollenbaan voor een bewo met een aanslaglineaal voor 100 euro. Maar daar moest ik wel 200 km voor rijden. Maar ik heb geen principes, dat scheelt.
 
  • Haha
Waarderingen: Fredje kroketje

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.356
2.694
Er is hier geen enkele irritatie hoor. Dat je andere keuzes maakt dan ik zou doen, mis ik geen slaap om. Er is geen enkele reden voor excuses. Je moet gewoon lekker je ding doen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.