Flinke kortingen bij TOOLSTATION!

Albion Crafts

Actieve deelnemer
11 dec 2022
46
26
Veldhoven
Als je hier gebruik van wilt maken kan ik je mogelijk nog meer geld besparen. Check de ean code of dat het overeenkomt met die van de Hornbach. Ja? Is Toolstation goedkoper? Zolang het op voorraad is is het geldig voor de HB laagste prijs garantie. 10% korting op de korting prijs
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan van den Broek

Jan van den Broek

Post veel
28 nov 2017
1.375
832
69
Veldhoven
Als je niet zeker bent of dat iets wel of niet geaccepteerd wordt en je wilt zekerheid voor je gaat rijden, stuur mij een pm met de link naar Toolstation en de Hornbach en ik kan het ff checken. Ik werk bij de HB dus ken de regeltjes goed
Dank voor je aanbod, maar mijn schoonzoon werkt ook bij HB (in Best) Maar dat weet je, want we hebben er wel eens contact over gehad. Hij heet Kevin, is groot met paardenstaart en zit bij het sanitair.
 

trigger

Oud hout
15 jun 2020
2.579
1.797
Emmen
bigbeardbuilds.nl
Ik wil er geen politieke discussie van maken, maar bijzonder, toch? Blijkbaar kan het voor veel goedkoper, maar die echte prijs krijgen we pas na wat vijven en zessen. En dat terwijl nota bene HB adverteert met 'altijd de laagste prijs' :).
 

rinus

Post veel
13 nov 2011
754
154
Heerde
marinusvannorel.nl
Ik wil er geen politieke discussie van maken, maar bijzonder, toch? Blijkbaar kan het voor veel goedkoper, maar die echte prijs krijgen we pas na wat vijven en zessen. En dat terwijl nota bene HB adverteert met 'altijd de laagste prijs' :).
Ik denk dat dat wel meevalt. HB gaat uit van de EAN code, om zeker te stellen dat het exact hetzelfde product betreft. Mijn ervaring is dat HB in dat geval netjes betaalt.
 

trigger

Oud hout
15 jun 2020
2.579
1.797
Emmen
bigbeardbuilds.nl
Ik denk dat dat wel meevalt. HB gaat uit van de EAN code, om zeker te stellen dat het exact hetzelfde product betreft. Mijn ervaring is dat HB in dat geval netjes betaalt.
Nee, dat is niet mijn punt. Ik bedoel dat we dus standaard teveel betalen, buiten acties en uitverkopen om. En ik bedoel niet specifiek HB, gewoon in het algemeen.
 
  • Leuk
Waarderingen: hstraat en rinus

Albion Crafts

Actieve deelnemer
11 dec 2022
46
26
Veldhoven
Nee, dat is niet mijn punt. Ik bedoel dat we dus standaard teveel betalen, buiten acties en uitverkopen om. En ik bedoel niet specifiek HB, gewoon in het algemeen.
Standaard te veel ben ik het helemaal met je eens, gereedschappen horen lekker goedkoop te zijn dat we met zijn alle er zoveel mogelijk kunnen kopen.

Wat je alleen niet moet doen is de prijsgarantie prijs zien als de ware prijs. De prijsgarantie is de manier waarop Hornbach korting geeft. Vrijwel altijd lijden ze verlies zodra dat ze iets met een prijsgarantie doen verkopen. HB is vrijwel altijd de goedkoopste door de enorme hoeveelheden waar ze een product per keer mee kunnen inkopen.

Als HB in 1 keer 30 pallets van een enkel model Makita inkoopt dan kunnen ze een stuk lagere prijs afdwingen dan als je maar een halve pallet, of per stuk de dingen doet bestellen.

Dit is vooral waarom HB zo goedkoop is.

Overigens kan ik ook vertellen dat de winst marge op merken als Makita en Bosch pro een heel stuk lager is dan de marge die ze op bijv. Worx en laat staan Pattfield hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: trigger

Bert Vanderveen

Oud hout
1 sep 2015
2.772
740
Enschede, Twente
Er bestaat niet zoiets als een 'echte prijs'. Hoeveel marge men wil maken is aan de handelaar. Dat Hornbach een dergelijke actie heeft is vanuit marketingperspectief begrijpelijk - je suggereert ermee altijd de goedkoopste te zijn. Terwijl uiteindelijk gewoon wat minder marge genomen wordt bij zo'n geste (heel misschien zelfs een klein beetje verlies, maar dat zou betekenen dat Toolnation ook tegen verlies verkoopt & dat zal zelden het geval zijn; misschien bij een uitloopproduct dat ze tegen leuke condities van de fabrikant mogen wegzetten - maar die "EAN" heeft Hornbach dan vrijwel zeker niet in hun assortiment.
Handel, mensen, het is een raar spelletje.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.