Even voorstellen

Ecofabriekje

Nieuw lid
15 feb 2024
6
2
Culemborg
Hallo forummedegebruikers,
ik ben Jacco miltenburg, woon in Culemborg, in een zelfgebouwd houten huis.
Na 13 jaar voor groot Zweeds consern gewerkt te hebben in het bouwsegment , was het tijd voor een verandering.

Tot voor kort was, unieke houten huizen bouwen op ecologiese grondslag voor klanten, mijn beroep
Helaas kwam, door een ongelukkige val (zware breuk sleutelbeen) mijn huizenbouwberoep op losse schroeven te staan en moest ik uitkijken naar een andere invulling van mijn werk, die door mij uit te voeren was en minder belastend voor het lichaam.

Dit resulteer er in dat ik in de werkplaats nu mooie kasten en keukens op maat maak, met veel plezier. Ik werk samen met twee collega’s, een handig met staal en de andere met staal en hout. We zitten in een mooi oud pand bij het spoor van Culemborg, de Gelderlandfabriek, en hebben daar een mooie werkplaats. Ik hoop met jullie een leuk contact op te bouwen en dat we elkaar veel kunnen leren.
groet jacco miltenburg
ecofabriekje culemborg
 

Bijlagen

  • 91D8218B-120D-49A5-BF70-8C34B3774265.jpeg
    91D8218B-120D-49A5-BF70-8C34B3774265.jpeg
    118 KB · Weergaven: 22
  • Leuk
Waarderingen: JochemK en jorisvh

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.