Ervaring trend bovenfrees

Dunhans

Actieve deelnemer
24 jun 2012
415
30
Bergen op zoom
Heeft er iemand mss ervaring met trend bovenfrezen?
Ik heb een bosch gof 900 en een Triton onder een freestafel Wil er eentje hebben voor uit de hand te frezen Zat te denken aan een bosch gof 1600 ivm 1/2” freesopname toen ik een reclame van toolstation binnenkreeg.
vandaar mijn twijfel
 

Boktor026

Actieve deelnemer
1 sep 2016
580
156
De T11 heb ik nu 14 jaar en is een beest. Door extra mogelijkheden ten opzichte van de verwante DeWalt DWE625 wil ik er nu een tweede van. Één in de Trend freestafel en één op mijn Woodrat. Voor uit de hand moet je m alleen gebruiken voor zwaar werk, het is namelijk geen doetje.
 

Dunhans

Actieve deelnemer
24 jun 2012
415
30
Bergen op zoom
Mag ik vragen wat de extra mogelijkheden zijn? Van de gof 900 vind ik het fijn dat als hij op diepte is ingesteld nadien je toch nog fijn in kunt stellen. Gaat dat bij de trend ook?
 

Boktor026

Actieve deelnemer
1 sep 2016
580
156
De T11 kan (in de tafel) frezen tot 86mm aan (!). Verder is de frees ook van onderen verstelbaar met een sleutel en zijn er allerlei extra bevestigingspunten. Veel accesoires beschikbaar zoals een quick release kit voor in de freestafel.
 

Dunhans

Actieve deelnemer
24 jun 2012
415
30
Bergen op zoom
Ik heb de T7 besteld via eBay.de. Scheelde 60€ tov toolstation. Ben benieuwd hoe hij aanvoelt. Is ook een serieuze wat vermogen 2100watt maar een stuk lichter en toch 1/2” opname.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.