Einhell BM 240 reserve onderdelen

Smeigel_12000

Nieuw lid
25 jan 2017
20
3
Beste allen,

Helaas is vorige week de rubberen band rondom het onderste wiel van mijn lintzaag stuk gelopen waardoor ik deze niet meer veilig durf te gebruiken (hij trilt van mijn werkbank af en ik ben bang voor een breuk van het zaaglint). Weten jullie waar ik vervangende onderdelen voor dit budget apparaat kan vinden? Een hele nieuwe kopen voor het weinige werk wat ik er mee doe is ook weer zo wat.
 

Bijlagen

  • IMG_4822.JPG
    IMG_4822.JPG
    76,6 KB · Weergaven: 29

Zerox

Actieve deelnemer
2 aug 2021
178
127
Echt
Weet dat mathias wandel voor zijn eigenbouw lintzagen altijd een binnenband van een fiets gebruikt. Misschien zeg ik iets stoms maar is dat geen optie mocht je origineel niks kunnen vinden.
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.104
2.613
Als je de maat van je band weet, kan je er toch een passende bij zoeken? Op mijn kirchner zitten smaller gesneden banden voor een jet lintzaag.
 

Smeigel_12000

Nieuw lid
25 jan 2017
20
3
Bedankt voor alle tips, Ik heb inmiddels een passende band gevonden bij Buchhaupt Antriebstechnik. Mijn machientje loopt weer als vanouds.
 
  • Leuk
Waarderingen: mink

Admiral

Nieuw lid
30 jan 2019
1
1
Ik heb enige tijd geleden hetzelfde vraagstuk gehad met mijn lintzaagje van Parkside (Lidl). Geen reactie via Lidl of de servicegegevens uit de handleiding, en ook geen alternatief kunnen vinden met de juiste maat.
De uiteindelijke oplossing, via YouTube gevonden geloof ik, de loopwielen omwikkelen met pleistertape van de Kruidvat. Kost 2 euro en een kwartiertje wikkelen per loopwiel, en werkt als een tierelier :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Smeigel_12000

thomasz

Post veel
11 apr 2015
1.991
818
Omgeving Leiden
Ik heb enige tijd geleden hetzelfde vraagstuk gehad met mijn lintzaagje van Parkside (Lidl). Geen reactie via Lidl of de servicegegevens uit de handleiding, en ook geen alternatief kunnen vinden met de juiste maat.
De uiteindelijke oplossing, via YouTube gevonden geloof ik, de loopwielen omwikkelen met pleistertape van de Kruidvat. Kost 2 euro en een kwartiertje wikkelen per loopwiel, en werkt als een tierelier :)
Goede tip!
 

luk knops

Actieve deelnemer
10 nov 2012
138
4
Roosdaal (België)
Beste allen,

Helaas is vorige week de rubberen band rondom het onderste wiel van mijn lintzaag stuk gelopen waardoor ik deze niet meer veilig durf te gebruiken (hij trilt van mijn werkbank af en ik ben bang voor een breuk van het zaaglint). Weten jullie waar ik vervangende onderdelen voor dit budget apparaat kan vinden? Een hele nieuwe kopen voor het weinige werk wat ik er mee doe is ook weer zo wat.
Ik heb deze vervangen door een op maat gesneden stuk van een flap die voor de ingang van een frigo hangt in de grote warenhuizen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.