Een Poll over workshops op Open Dag Hout.

Willen jullie deelnemen aan een workshop op Open Dag Hout

  • Slijpen van een steekbeitel

  • Slijpen/aanzetten van een schraapstaal

  • Zetten en scherp vijlen van een handzaag

  • Het fine tunen van een blokschaaf

  • Zelf een eenvoudige freestafel maken

  • Een vergoeding van 15 euro voor een workshop is redelijk.


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.069
1.700
Terkaple
www.woodworking.nl
Wim Kluck heeft het voortouw genomen om met een aantal forummers wat meer invulling te geven aan Woodworking.nl op de komende Open Dag Hout.

Op hun voorstel heb ik deze poll aangemaakt, om zo wat meer inzicht te krijgen wat forummers graag willen of wat zou kunnen.

"Voor de ODH 2023 willen we graag jullie mening en input ontvangen, vooral van beginnende houtbewerkers die mogelijk niet bekend zijn met het slijpen en gebruiken van gereedschap. Hoewel er talloze instructievideo's op YouTube beschikbaar zijn, kan het voor beginners moeilijk zijn om te beoordelen welke betrouwbaar zijn. Ook als je geen beginner bent maar een bepaalde techniek niet beheerst, verwelkomen we je deelname aan deze enquête."

Een aantal forummers wil graag wat organiseren op ODH, de vragen gaan er over of je 1 of meerdere onderwerpen je aanspreken. Omdat degene die het

Je ziet de uitslagen van de poll pas als je deze zelf ingevuld hebt.
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.726
2.587
Gaanderen
Bij voldoende belangstelling gaan we een of enkele workshops organiseren. Of dat ook op zaterdag gaat gebeuren weet ik nog niet. Een workshop freestafel maken kost meer tijd dan een schraapstaal aan leren te zetten. Ook in de voorbereiding kost dit veel meer tijd. Ik hoop op veel belangstelling. Door een reactie te plaatsen komt dit draadje ook nog meer onder de aandacht.
 

henkverhaar

Oud hout
20 jan 2011
4.852
903
Nijswiller
www.buroverhaar.nl
Losse opmerking - gezien de insteek van de enquete - inventariseren waar belangstelling voor is - heb ik m ingevuld. Gezien mijn eigen activiteiten op de ODH denk ik echter dat ik weinig tot geen tijd zou hebben om ook daadwerkelijk aan een workshop deel te nemen - tel mij dus niet mee bij het turven van belangstellenden...
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.726
2.587
Gaanderen
De enquete is wegens technische redenen behoorlijk gewijzigd. Als uit deze enquete blijkt dat er voldoende belangstelling voor een workshop is komt er een inschrijvingsronde met een uitleg wat je mee moet nemen etc etc.
Henk ik denk dat jij de meeste onderwerpen prima beheerst en de workshops zijn bedoeld voor diegene die het niet beheersen.
 
  • Leuk
Waarderingen: hartvoorhout.jouwweb.nl

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.