Draadloos inschakelbare contactdoos

Musicus

Post veel
4 sep 2019
1.163
868
Ulvenhout
Is er al iemand bekend met deze draadloos inschakelbare contactdoos van de Lidl? Dat lijkt me best ideaal voor bijvoorbeeld mijn afzuiging die ik straks op de zolder van de schuur zet en welke ik dan dmv de afstandsbedinging kan in en uitschakelen. Nu heb ik het 'voordeel' dat ik een oude Electra Beckum afzuiger zonder nullast schakelaar heb. dus bij mij zou het gewoon moeten werken.

 

LFlab

Post veel
7 mei 2018
967
308
Rosmalen
Zelf gebruik ik die Philips Hue dingen daarvoor, maar die zijn per stuk 2x zo duur of zo, goeie tip!
 

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.119
518
Moordrecht
Ik heb een oudere versie hiervan jaren gebruikt. Het enige nadeel hiervan is dat je iedere keer als de stroom uitvalt of je haalt ze uit het stopcontact, ze opnieuw moet linken aan de AB. Maar dat is dus met die andere versie. Verder werkt het echt fantastisch
 

Baardmans

Actieve deelnemer
5 sep 2018
48
44
Zelf gebruik ik die Philips Hue dingen daarvoor, maar die zijn per stuk 2x zo duur of zo, goeie tip!
De Lidl verkoopt ook “namaak” hue spullen. Ook een tussenstekker die je met WiFi kunt bedienen. (Je moet dan wel een bridge hebben). Ik heb er meerdere in huis en werken perfect. En inderdaad een stuk goedkoper dan de originele spullen van hue
 
  • Leuk
Waarderingen: -Peters-

Rik Hechtel

Actieve deelnemer
22 jul 2022
76
17
Vlaanderen
Ik gebruik de schakelaars van de Aldi: witte voor binnenhuis en zwarte voor buiten. Na uitval van de elektriciteit blijft de configuratie van de schakelaars onveranderd.
 

jorisvh

Post veel
Is er ook zoiets voor 380v. Mijn afzuiger heeft wel een nullastschakelaar, maar die kan er indien nodig uit.
Daar zijn inschakelautomaten met master/slave voor. Niet met afstandsbediening maar automatisch, enkele seconden nadat je een machine inschakelt (piekstroom beperken) tot enkele seconden nadat je ze uitschakelt.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.