De Shaper Tracer

Jeroen B

Actieve deelnemer
14 mei 2018
63
29
Brabantse Kempen
Ik ben mijn werkplaats een beetje aan het reorganiseren, en heb daarom de shaper de laatste tijd nogal wat gebruikt voor het bewerken van gereedschapschuim.
Ook nog even tijd gevonden voor een kerstcadeautje. Acht onderzetters met afbeeldingen van de éénlijns dieren van Picasso. De bestanden van de dieren staan op Shaperhub. De bakjes heb ik er zelf bij verzonnen, en gelijk even door de geest van Pablo laten signeren 😉
Ik heb de shaper nu bijna 2 jaar en vindt het nog steeds een fascinerend apparaat.
Veel dingen die ik ermee maak zijn zonder bijna ondoenlijk of te complex om aan te beginnen. Misschien wel met een cnc, maar daar heb ik de plaats niet voor en is niet mobiel.

Bekijk bijlage 138692Bekijk bijlage 138693Bekijk bijlage 138694
Ik ben mijn werkplaats een beetje aan het reorganiseren, en heb daarom de shaper de laatste tijd nogal wat gebruikt voor het bewerken van gereedschapschuim.
Ook nog even tijd gevonden voor een kerstcadeautje. Acht onderzetters met afbeeldingen van de éénlijns dieren van Picasso. De bestanden van de dieren staan op Shaperhub. De bakjes heb ik er zelf bij verzonnen, en gelijk even door de geest van Pablo laten signeren 😉
Ik heb de shaper nu bijna 2 jaar en vindt het nog steeds een fascinerend apparaat.
Veel dingen die ik ermee maak zijn zonder bijna ondoenlijk of te complex om aan te beginnen. Misschien wel met een cnc, maar daar heb ik de plaats niet voor en is niet mobiel.

Bekijk bijlage 138692Bekijk bijlage 138693Bekijk bijlage 138694
Dat ziet mooi uit👍 degene die de onderzetters krijgt gaat er zeker blij mee zijn. En jij hebt straks een mooi ingerichte garage. Inmiddels heb ik de knoop door gehakt en de Shaper set besteld, ik ben heel benieuwd…
 
  • Leuk
Waarderingen: klusrob

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.