Baptist 40 jaar jubileum op 25 en 26 mei 2024, Papendal in Arnhem

twdi

Actieve deelnemer
15 jul 2019
630
101
Sterksel
De 'kortingen en aanbiedingen' op hun website zijn altijd vrij bescheiden idd, maar ergens is het ook onzin. Het idee is dat je daar gereedschap koopt dat een leven mee gaat en dan ga je die paar euro meer of minder niet echt terugzien. Dat gezegd hebbende geloof ik ook niet dat alles wat ze hebben perse zo lang mee gaat, het is immers 2024 met veel spullen uit china.

Ik heb wel trek om te gaan, het duurt immers nog lang voor de open dag hout er weer is dus dan heb ik een zoethoudertje :cool:.

je hebt gelijk natuurlijk. Ik overweeg alleen een Sjoberg Elite werkbank en aangezien Sjoberg zelf ook op het evenement staat.. We zien wel. Wordt sowieso een interessante dag
 

twdi

Actieve deelnemer
15 jul 2019
630
101
Sterksel
Je wil perse een bank kopen en niet zelf (laten) bouwen?
"Perse" is het niet echt. Dit is voor dit onderwerk wellicht niet de juiste plek, maar mijn afweging:

Gezien de houtprijzen (Beuk), vraag ik me af of het echt veel uit gaat maken. Het is wel een drama om per mail houtprijzen te krijgen ter vergelijk.

De bankschroeven zoals die in de Sjoberg zitten zijn erg fijn en kosten samen ook bijna 700 euro.

Ik heb gemiddeld maar aan 1 volledige dag per week toe aan mijn hout hobby. De bouw van een werkbank gaat dan veel doorloop tijd kosten.

Twijfel ook in het mooi vlak krijgen van een blad van 200x60x10. Het zou toch een vlakke referentie moeten zijn.
 

Tarkin

Actieve deelnemer
20 dec 2020
41
21
Oost-vlaanderen
Ook een ticketje gekocht. Ik hoop dat diendag ook de winkel open is, kwestie van daar ook eens in rond te kunnen wandelen (het gaat een tripje van 300km enkel worden, dat doe je niet elke week zeg maar)
 

Charel09

Post veel
10 sep 2014
1.637
695
Antwerpen
Ook een ticketje gekocht. Ik hoop dat diendag ook de winkel open is, kwestie van daar ook eens in rond te kunnen wandelen (het gaat een tripje van 300km enkel worden, dat doe je niet elke week zeg maar)
En als je toch in die buurt bent, plan dan ook bezoek aan de AF zolder en mogelijks ook aan Masave. Als ik mijn trip vanuit Antwerpen maak (iets korter dan de jouwe), dan maak ik zeker deze drie stops.
 
  • Leuk
Waarderingen: Tarkin

klusrob

Post veel
27 jun 2011
1.767
983
Omgeving Eindhoven
Neem een bepaald bedrag in contanten mee en geef alleen dat uit, dan bepaal je vooraf wat de dag maximaal gaat kosten.
Maar een bezoek aan de houtzolder van AF is zeker de moeite waard, ook zonder dat je iets wilt/gaat kopen. En AF zit op een minuut of 5 van Baptist af, dus je bent er ook zo binnen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.