Bandschuurhulpstuk AEG

ndk

Actieve deelnemer
6 feb 2022
150
23
Schiedam
Hallo,

Heb een AEG bandschuurhulpstuk via MP gevonden en een deal kunnen sluiten met de verkoper...
..maar ikzelf zit in de regio Rotterdam. Hetgeen opsturen is geen optie voor de verkoper.
Is er misschien iemand die regelmatig in het diepe zuiden komt en regio Rotterdam ook aandoet?

Zou zeer dankbaar zijn.

Gr ndk
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.238
2.648
Als er iemand in de buurt woont, kan die het toch voor je ophalen en versturen?
 

Wouterst

Actieve deelnemer
31 mei 2022
303
125
Boxtel, Noord-Brabant
Waar is het diepe zuiden?

Ik ben regelmatig voor het werk in de regio Rotterdam en woon in Brabant, maar bij de term ‘diepe zuiden’ denk ik al snel aan Limburg
 

Yozu

Actieve deelnemer
12 jul 2020
117
67
Spijkenisse
Wat is het diepe zuiden. Toevallig ben ik morgen in Eindhoven (diep genoeg?) en woon net onder Rotterdam.
 

Enkhuizen

Actieve deelnemer
15 sep 2011
119
35
Hoe groot zijn de onderdelen? Voor een verhuisdoos van Ransdaal naar Rotterdam is via pickthisup.nl €31,-
 

ndk

Actieve deelnemer
6 feb 2022
150
23
Schiedam
Het betreft twee dozen.. de afmetingen zijn van de eerste doos :45x24x12,5 cm en van de tweede doos : 41x29,5x15 cm.
 

ndk

Actieve deelnemer
6 feb 2022
150
23
Schiedam
Ik moet hetgeen nog even invoeren op pickthisup.nl om te zien wat het me daadwerkelijk gaat kosten.. maar als het meer is dan 2 tientjes..tsja..
 

klusrob

Post veel
27 jun 2011
1.769
984
Omgeving Eindhoven
PostNL, pakket van 100x50x50 cm €7,-.
Je geeft aan dat het voor verkoper geen optie is om het naar jou te versturen, maar misschien is er wel iemand hier van het forum die in die regio woont of bij verkoper in de buurt woont, en het dan naar jou wil opsturen?
@L.N. woont volgens mij in die regio, alleen ik weet niet meer precies waar.
 

L.N.

Post veel
11 jul 2014
2.139
974
PostNL, pakket van 100x50x50 cm €7,-.
Je geeft aan dat het voor verkoper geen optie is om het naar jou te versturen, maar misschien is er wel iemand hier van het forum die in die regio woont of bij verkoper in de buurt woont, en het dan naar jou wil opsturen?
@L.N. woont volgens mij in die regio, alleen ik weet niet meer precies waar.
Voor mij is het ook nog minstens 30 min enkele reis, dus ook niet echt een optie.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.