Haha geen probleem hoor. Ik zie al veel interessante tips voorbij komen!@Tiemen
we hebben een zijsprongetje gemaakt
raak je er nog uit ?
heb je nog de nodige moed ?
(dit project blijft mij boeien)
Dit is een mooi systeem, bedankt voor de tip. Ik twijfel erg of het mooi zal staan in combinatie met de 20x20 cm Douglas palen. Volgens mij kunnen de planken maar beperkte breedte hebben bij dit systeem en misschien net wat te smal...Lamellengeleiders voor shutterwand
Maak zelf een prachtige lamellen schutting met dit Flex Fence systeem. Deze geleiders worden geleverd per set van 2 stuks waarin planken bevestigd kunnen worden. Je hebt optimale keuzevrijheid, aangezien je zelf kiest welke planken er in het systeem komen. De lamellen worden toegepast als...www.tuinafscheiding.nl
Flex Fence RVS | Draaibare Lamellen Schutting
Flex Fence RVS Zelfbouwpakket Lamellen Schutting Kopen ➥ Flexibele Lamellen ✚ Scherpe Prijzen ✓180x180cm → Flex Fence RVS Bestellen bij Houthandel van Gelderwww.houthandelvangelder.nl
het is mij nog niet duidelijk waar je die louvrepanelen wilEen lat tegen de Douglas paal aan monteren en een draadeind in de lat en in het paneel. De panelen onderling vervolgens met een lat verbinden zoals bij oa de shutters een paar berichten eerder. Wat denken jullie van deze constructie?
hoe hou je die in een bepaalde stand ?Uiteindelijk is dit het eind resultaat geworden.
Met een geodriehoek, winkelhaak oid. Ik zit er ook aan te denken om heel subtiel een aantal markeringen aan te brengen. Maar eerst eens zien of ik ze überhaupt nog ga verstellen, ik denk dat dit niet vaak is.hoe hou je die in een bepaalde stand ?
ze draaien los van mekaar ? (wat op zich geen probleem is, omdat er slechts 3 per groep zijn)