Aansluiten softstart of DeWalt zaagtafel DW7492

JanPr

Actieve deelnemer
9 mrt 2020
206
73
Noordwolde (Fr)
Beste collega's, ik zou graag een softstart aansluiten op mijn zaagtafel, maar na het uit elkaar halen van de schakelaar is het mij onduidelijk hoe deze moet worden aangesloten. Zie bijgaande foto's. 001 toont de connectors op de schakelaar met een schakelschema (de draden zijn niet genummerd), 002 de connectors vanaf de andere kant. Foto 003 toont de draden die naar het net en de motor gaan - het lijkt alsof hier een spoel en condensator in de draden naar de motor zitten. Foto 004 is het schakelschema van de softstart.

Weet iemand hoe je dit moet aansluiten?? Veel dank!
 

Bijlagen

  • 001.jpg
    001.jpg
    343,8 KB · Weergaven: 95
  • 002.JPG
    002.JPG
    103,5 KB · Weergaven: 79
  • 003.JPG
    003.JPG
    90,6 KB · Weergaven: 90
  • 004.JPG
    004.JPG
    234,7 KB · Weergaven: 96

Luccio

Actieve deelnemer
24 feb 2020
212
87
Rijswijk
tijdens het aansluiten heb ik volgende filmpje gevolgd.
Bij mij was het zo dat de nummers niet overeenkwamen, maar de kleuren draad wel.
Controleer dit even voor je eigen situatie!!

 

anowoodie

Nieuw lid
16 mrt 2022
1
0
Nederland
Bedankt! Ik had dezelfde soort (merk: LCP) module gekocht via Amazon en liep tegen dezelfde vraag aan. Voor anderen met dezelfde vraag: inderdaad kleurcodes volgen (en niet de ABC letters) uit het filmpje en het werkt :)
 

Blazer

Actieve deelnemer
20 jun 2021
111
13
Haacht
Heeft iemand soms de link van amazon voor de softstart module ?
Als ik LCP softstart ingeef krijg ik wat anders te zien .
 

Blazer

Actieve deelnemer
20 jun 2021
111
13
Haacht
chevy66 ,
ja dat had ik wel gezien maar ga toch liever voor een produkt waar er hier al ervaring mee is zo dat het goed werkt
 

thomasz

Post veel
11 apr 2015
1.988
814
Omgeving Leiden
@Eustace
Dat wat jij aardedraad noemt is de nuldraad. Ik raad je aan van de electriciteit af te blijven.
Het maakt vanzelfsprekend uit in het aansluiten, maar of de modules ook anders werken kan ik je niet vertellen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.