Nou, dat kabeltje gaat van je condensator ergens naartoe. En daar is het ergens op aangesloten. Die kant bedoel ik dus.Rare vraag misschien. Maar welke kan bedoel je?
Hahaha ok.Nou, dat kabeltje gaat van je condensator ergens naartoe. En daar is het ergens op aangesloten. Die kant bedoel ik dus.
Hahaha ok.
Nou wordt het spannend:
Stekker uit het stopcontact en dan een foto van de ingewanden van het kastje.
Da's en goeieIk hoop ook dat er een gesloten afscherming is voor de kabelschoentjes op die condensator. Anders de volgende keer, een condensator met een aangegoten snoer kopen. Je wil geen altijd dood ervaring op doen.
BHeb jij het kabeltje tussen de condensator en het aansluitkastje:
A : helemaal vernieuwd
B : niet vernieuwd, maar alleen nieuwe aansluitklemmetjes bij de condensator gemonteerd
Helaas geen tekening.zit er aan de binnenkant van het deksel van het aansluitkastje een tekening? Zo ja, daar dan ook graag een foto van.
In #5 zie je het motorplaatje. Is een originele Kity enkelfase motor.Nu nog even zo dat er te zien is wat waar op zit. Dit lijkt een krachtstroom schakelaar te zijn, met een ingebouwde thermische beveiliging.
ik heb hem zo gekocht van marktplaats zo'n 6 maanden geleden een nog nooit problemen mee gehad. En ik dacht condensator kapot. Oude eraf nieuwe erop en door.In #5 zie je het motorplaatje. Is een originele Kity enkelfase motor.
Ook is er in het aansluitkastje niks losgemaakt en dus verkeerd weer aangesloten.
Zou mij niet verbazen wanneer met die grote condensatoren er ge veel stroom door de hulpwikkeling gegaan is en deze door is.
Iets anders kan ik ook niet bedenken. De hulpwikkeling doet bljkbaar nog wel iets want condensator vast of los maakt wel verschil. Je zou het kunnen ruiken in de motor. Maar ja de plugin om dat op afstand te kunnen hebben we nog niet op het forum geloof ikIn #5 zie je het motorplaatje. Is een originele Kity enkelfase motor.
Ook is er in het aansluitkastje niks losgemaakt en dus verkeerd weer aangesloten.
Zou mij niet verbazen wanneer met die grote condensatoren er ge veel stroom door de hulpwikkeling gegaan is en deze door is.
Iets anders kan ik ook niet bedenken. De hulpwikkeling doet bljkbaar nog wel iets want condensator vast of los maakt wel verschil. Je zou het kunnen ruiken in de motor. Maar ja de plugin om dat op afstand te kunnen hebben we nog niet op het forum geloof ik
Ja idd dat denk ik dus ook. Tegen over mijn werk zit Electro van heert. Ik denk dat ik dat van de week langs ga.ff kijken of hun mij kunnen helpen. In iedergeval bedankt.Het probleem kan nog steeds ergens in de motor zitten. Maar zo als gezegd wat lastig meten van afstand.