Zweeds Rabat verkeerd bevestigd.

ope1967

Actieve deelnemer
12 aug 2017
140
55
De schroeven die je eruit draait net na de kop afslijpen en dan de schroefkop terug in het gat lijmen, zo heb ik het opgelost hoe er hier mis geboord is, het stoort mij minder als afwijkende gaten in ieder geval.
 
  • Leuk
Waarderingen: Danny1984

Danny1984

Post veel
16 mei 2017
781
74
Leeuwarden
Nou ik heb wat anders gevonden.
De lange schroeven die ik gebruikte waren 4x40 torx20, en op de zaak vond ik na zoeken schroeven met 4,2x9, 5 ster.


Dus ik dacht hee wacht eens ff, dan moet zoiets ook in torx bestaan, dan lijken ze op elkaar.

Zo gezegd, zo gedaan, deze gevonden

Ik heb schroefje van de zaak even gepast, en dat is perfect, ik schroef in het vlees van de plank, niet in het achterhout.

Dus, ik verzet alles, en de gaten vul ik op met deze schroeven.

Opgelost.

Bedankt mensen.

Gr Danny
 
  • Leuk
Waarderingen: ope1967 en Kor

Superkees

Post veel
17 aug 2017
2.062
407
Wat ik mij nog bedacht: mijn planken zitten genageld met een spijkerpistool. En dan over de volle hoogte van de plank. Dat gaat al 8 jaar goed. Alleen aan de westkant waar veel zon op staat, willen ze wel wat krullen. Je zou dus ook kunnen overwegen om er aan de onderzijde van de planken wat dunne nagels in te jassen.
 

Danny1984

Post veel
16 mei 2017
781
74
Leeuwarden
ik heb om de 40 cm 4x40 schroeven, moeten er nog meer bij?

Ben bang dat hij helemaal niet meer kan werken,en zo gaat scheuren.

Bedankt voor je bericht.

Gr danny
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.