Zware volledig uittrekbare lade geleiders 70cm

RPG

Nieuw lid
30 mrt 2020
5
0
Veenendaal
Vraagprijs €10,- per set.
13 sets beschikbaar.
Lengte 70cm.

IMG-20200513-WA0004.jpg

Geleiders komen uit archiefkasten.
Graag ophalen ivm het gewicht in Veenendaal.

Groet,

René
 
Laatst bewerkt:

Superkees

Post veel
17 aug 2017
2.074
414
Als je klikt op het pijltje onder de username, dan zie je dat het Veenendaal is.

Overigens geen geld, als je in de buurt woont. Alleen de lengte is voor mij wel iets te.
 

tinco

Actieve deelnemer
17 mrt 2017
114
7
Ben geinteresseerd in 8 setjes, mits niet al te ver van Amsterdam. Zeker weten dat je het niet op kan sturen?

edit: veenendaal is wel een eindje, maar mijn vader woont in opheusden dus misschien is er wel wat te regelen.
 
Laatst bewerkt:

RPG

Nieuw lid
30 mrt 2020
5
0
Veenendaal
Ben geinteresseerd in 8 setjes, mits niet al te ver van Amsterdam. Zeker weten dat je het niet op kan sturen?

edit: veenendaal is wel een eindje, maar mijn vader woont in opheusden dus misschien is er wel wat te regelen.
Ben geinteresseerd in 8 setjes, mits niet al te ver van Amsterdam. Zeker weten dat je het niet op kan sturen?

edit: veenendaal is wel een eindje, maar mijn vader woont in opheusden dus misschien is er wel wat te regelen.
Heb je een PM gestuurd
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.