zwalustaartmal - dovetail jig Vevor model 28104-3

Vinkers

Nieuw lid
19 mrt 2020
1
0
Ik heb de Vevor dovetail jig model 28104-3 gekocht, maar ik had er geen rekening mee gehouden dat het geen metrische maten zijn. Mijn freesmachines kan ik dus niet gebruiken. Heeft iemand hier nog iets aan? Henk

G.G.

Actieve deelnemer
20 aug 2024
107
49
Wezep
Ik neem aan dat je bedoelt dat de freesjes niet in je bovenfrees passen omdat het inch maten zijn? Kun je dan niet makkelijker een extra spantang hiervoor halen?

• Leuk
Waarderingen: dragonhaertt

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.498
782
Moordrecht
En daarbij: een ander zwaluwstaartfreesje en je bent klaar. De rest van de maatvoeringen zijn om te rekenen en een zwaluwstaart ziet het verschil niet tussen 6 of 6,35mm.. ;)

Mohr4Me

Actieve deelnemer
2 mei 2020
71
5
Ik heb de Vevor dovetail jig model 28104-3 gekocht, maar ik had er geen rekening mee gehouden dat het geen metrische maten zijn. Mijn freesmachines kan ik dus niet gebruiken. Heeft iemand hier nog iets aan? Henk
Ik heb er wel wat aan (ook gezien de opmerkingen hierboven mij, dit is zeer makkelijk om te zetten). Wat is je vraagprijs?

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.