Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik heb de Vevor dovetail jig model 28104-3 gekocht, maar ik had er geen rekening mee gehouden dat het geen metrische maten zijn. Mijn freesmachines kan ik dus niet gebruiken. Heeft iemand hier nog iets aan? Henk
Ik neem aan dat je bedoelt dat de freesjes niet in je bovenfrees passen omdat het inch maten zijn? Kun je dan niet makkelijker een extra spantang hiervoor halen?
En daarbij: een ander zwaluwstaartfreesje en je bent klaar. De rest van de maatvoeringen zijn om te rekenen en een zwaluwstaart ziet het verschil niet tussen 6 of 6,35mm..
Ik heb de Vevor dovetail jig model 28104-3 gekocht, maar ik had er geen rekening mee gehouden dat het geen metrische maten zijn. Mijn freesmachines kan ik dus niet gebruiken. Heeft iemand hier nog iets aan? Henk
Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.