chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.058
2.584
Als je voor dat salaris ook nog ergens wil wonen in de omgeving, dan zou ik op zoek gaan naar een rijke vrouw.
 

Arend b

Actieve deelnemer
7 sep 2020
624
192
Staphorst
Ik schrijf nergens wat forumbeheerder moet doen of laten ,
Dat hun hier een middenstander de kans geven hier te zoeken naar personeel is hun zaak,
Mijn ervaring met werk zoeken wat jaren terug is geen papieren en leeftijd bekijk het maar
Dat nu de nood hoog is en men dan een forum gebruikt voor personeel werving , mooi voor die personen die er
Baat bij hebben , wat is er mis met een meningsuiting ,zo lang hij niet kwetsend is , of op persoon gericht?
Als iedereen deze man een persoonlijk bericht doet hoe hij of zij er over denkt, komt hij niet meer toe aan werk,
Zoekt hij dan nog iemand er bij ,
Hier trekken ze gewezen bouwvakkers weer uit de fabriek om de bouw weer in te gaan ,
Kan raar gaan zo
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.058
2.584
De realiteit is nu eenmaal dat je voor dat salaris geen woning gaat vinden in die regio. Techniek wordt gewoon slecht betaald voor wat je er allemaal voor moet kunnen. En nu de oude garde met pensioen gaat, valt er een gat wat moet worden opgevuld door steeds minder nieuwe werknemers. Die veelal niet van plan zijn om vroeg op te staan, de hele dag in de teringherrie en het stof te staan en door de werkdruk constant te worden opgejaagd. Je kan gewoon meer verdienen op een kantoor met airco, prettigere werktijden, zodat je eventuele kinderen naar de opvang kan brengen. Als je thuis komt heb je nog energie, zodat je in je schuur lekker met hout kan gaan knutselen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.