Hoewel niet vergelijkbaar kwa omvang maar wel in principe kan ik melden dat ik recentelijk een 3D-printer in elkaar heb gezet. Ik was al spullen aan het verzamelen voor een volledige zelfbouw maar er kwam een DIY-kit langs zeilen dat te goedkoop was om het te laten lopen. Ook de recensies waren positief en er is op FaceBook een enthousiaste groep ontstaan. Het is een Anet A8 dat een Chinese kloon is van een Prusa i3. Dit was een bedenksel van een ingenieur uit Tsjechië. En tot op heden ben ik er zeer tevreden over. Ik ga de ervaring met deze printer gebruiken om een iets grotere te maken. Een deel van het materiaal is al in huis.

Aanstaande vrijdag gaan we naar een 40-jarige bruiloft in North Carolina, 8 uur rijden (netto) en dit leek me wel een leuk ding om met m'n printer te showen. Het witte geval is m'n eerste verbetering, een riemspanner.

Aanstaande vrijdag gaan we naar een 40-jarige bruiloft in North Carolina, 8 uur rijden (netto) en dit leek me wel een leuk ding om met m'n printer te showen. Het witte geval is m'n eerste verbetering, een riemspanner.