Zapduck

Zapduck

Nieuw lid
28 mrt 2024
8
3
Groningen
Hallo allemaal,

Ik wil me even voorstellen op dit forum. Ik ben 55 jaar oud en klus al bijna mijn hele leven. 10 jaar heb ik dit professioneel gedaan, maar door blessures moest ik helaas stoppen.
Van alle klussen heb ik het werken met hout altijd het leukste gevonden.
Sinds een paar jaar wonen wij vrijstaand met een vrijstaande schuur van ca. 32 m2 en krijg ik nu de kans om een fijne werkplaats te creeren.
Ik heb het dak vernieuwd, kunststof kozijnen geplaatst en nu ben ik bezig met isoleren ( van binnenuit) en het aanleggen van nieuwe electra.
Ik zal proberen met enige regelmaat een update te plaatsen, maar voor nu ben ik eerst even op zoek naar informatie over een bandzaag/lintzaag die ik vandaag via Marktplaats op de kop heb getikt.

MVG Zapduck

Hallo allemaal,

Ik wil me even voorstellen op dit forum. Ik ben 55 jaar oud en klus al bijna mijn hele leven. 10 jaar heb ik dit professioneel gedaan, maar door blessures moest ik helaas stoppen.
Van alle klussen heb ik het werken met hout altijd het leukste gevonden.
Sinds een paar jaar wonen wij vrijstaand met een vrijstaande schuur van ca. 32 m2 en krijg ik nu de kans om een fijne werkplaats te creeren.
Ik heb het dak vernieuwd, kunststof kozijnen geplaatst en nu ben ik bezig met isoleren ( van binnenuit) en het aanleggen van nieuwe electra.
Ik zal proberen met enige regelmaat een update te plaatsen, maar voor nu ben ik eerst even op zoek naar informatie over een bandzaag/lintzaag die ik vandaag via Marktplaats op de kop heb getikt.

MVG Zapduck

Besteed nog meer aandacht aan je werkstukken dan aan je werkplaats, dat is immers het doel 😎

Zapduck

Nieuw lid
28 mrt 2024
8
3
Groningen
Dank!
De lintzaag is een Meber 400 professional ( zie mijn topic in electrisch gereedschap)
Zodra ik werkstukken gemaakt heb, zal ik ze ook tonen, maar dan zijn we wel weer even verder en een deel van de basis van het hout bewerken ligt natuurlijk in een goede plek om dat te kunnen doen.
Houten kozijnen moeten inderdaad geschilderd worden en daar ben ik wel een beetje klaar mee.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.