Zaagtafel keuze

Piejoeper

Nieuw lid
26 mrt 2015
5
0
Uiteindelijk de Skil 1340 AA geworden. Was nu met korting bij de Karwei. Hou ik toch nog wat centjes in de zak. Zal wel laten weten wat mijn idee erover is als ie binnen komt.

Emilio

Oud hout
1 nov 2012
2.738
513
Dordrecht
Uiteindelijk de Skil 1340 AA geworden. Was nu met korting bij de Karwei. Hou ik toch nog wat centjes in de zak. Zal wel laten weten wat mijn idee erover is als ie binnen komt.
Is een topicje over geweest zie ik. Ken de machine niet, maar recencies zijn hoopgevend, dus ben benieuwd....

cinde

Nieuw lid
7 mrt 2023
1
0
Belgie
Ik zag dit naderhand idd. Nu was ik sowieso van plan een andere geleider te maken. Maar beetje speuren heeft me nu ook al verteld (ook in deze thread al gemeld), dat de motor het niet lang vol gaat houden. Die van de parkside iig is zeker niet.
Dan is even iets meer uitgeven aan b.v. de Black & Decker Bes-720QS iets meer in de goede richting. Volgens mij dezelfde tafel als de Scheppach HS-105. Iig een geleider die ook achter klemt 😅
Ik heb de Black & Decker over laatst gekocht bij de gamma in Nederland voor 149€ ( in België 279€ in afslag ook in de gamma), mits een paar afstellingen zaagt perfect. Als je professioneel te werk wilt gaan zal de dure prijs klasse waarschijnlijk beter uitkomen, maar voor hobby is deze echt goed genoeg. Het zal waarschijnlijk wel een beetje meer aandacht vergen om ermee te werken maar eens goed afgesteld klopt het allemaal.​

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.