Ypsilon krukje (naar voorbeeld forumlid)

The Boktor

Uitgevreten hout
2 mrt 2016
1.169
128
@deftone82
De Domino's gaan op de 60 graden zijde en dat is 10mm breed dus een nauwkeurig klusje en ik zet er straks eerst 2 aan elkaar en dan weer 2 Domino's die dan gedeeltelijk door die ander gaan
1608819553328.png

Klopt het dan als ik zeg dat je in totaal 4 dominogaten gefreesd hebt? Of in het 3e (onderste) pootje ook nog 2?

vandikte

Duurzaam is de weg
3 jul 2013
1.354
178
Almere
1 klein puntje voor verbetering, volgens mij heb je de kanten onder de poten niet gebroken, even op 45 graden afschuinen. Zo voorkom je splinters die uitbreken bij het verschuiven.

Verder helemaal geslaagd vind ik (y)(y)

jaap
Thanks, is inderdaad nu alleen met een schuurblokje gedaan, maar dit kan ik gelukkig alsnog doen!

• Leuk
Waarderingen: jaap

vandikte

Duurzaam is de weg
3 jul 2013
1.354
178
Almere
Klopt het dan als ik zeg dat je in totaal 4 dominogaten gefreesd hebt? Of in het 3e (onderste) pootje ook nog 2?

Er zitten 4 Domino's in, deze foto is midden in dat proces gemaakt, dus 2 in een pootje en in datzelfde pootje nog eens 2 op de andere zijde gedeeltelijk door die eerste heen😉

Kor

Post veel
10 jun 2012
1.047
435
Je hebt dit echt goed doordacht aangepakt, met een prima resultaat. Petje af (y) .

Ik denk dat blad en onderstel nog beter in balans zouden zijn als je het blad sterker verjongt. Het oogt nu nog wat zwaar, maar dat is uiteraard nogal subjectief.

Kor

Post veel
10 jun 2012
1.047
435
Dit is het hobby-niveau wel ontstegen. De doorsteek in het blad ziet er echt perfect uit.

• Leuk
Waarderingen: vandikte

deftone82

Actieve deelnemer
10 sep 2013
274
7
Bilzen (BE)
Ik was deze jammer genoeg uit het oog verloren, tot ik afgelopen week in mijn kelder de stukken hout tegenkwam waarmee ik dit ging maken.

Str*ntjaloers is het woord! Dit krukje ziet er echt machtig mooi uit. En zoals Kor hierboven zegt, overstijgt dit het amateur niveau. Waardoor het voor mij ook nog te hoog gegrepen is: de gekke hoeken, de verbinding, de ronding, ...

dikke proficiat met het resultaat!

• Leuk
Waarderingen: vandikte

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.