Ook ik ga meedoen! (mits ik het optijd afkrijg
)
Mijn werkje zal voor 70% bestaan uit zagen, schaven en lijmen maar er komt ook een draaibank aan te pas.
Dat maakt het denk ik automatisch een houtdraai inzending haha.
Onlangs heb ik een aantal kumiko frames gemaakt, en al snel kwam ik via pintrest van kumiko bij yosegi terecht.
Yosegi is een andere japanse vorm van houtbewerking.
Ik had het ooit al eens eerder voorbij zien komen maar dit leek mij een aantal niveaus hoger dan dat ik zou kunnen maken.
Nu kumiko mij ook gelukt was had ik toch voldoende zelfvertrouwen verzameld om een poging te gaan wagen.
En de woodworking challenge is het perfecte moment om eraan te beginnen.
Een klein beetje competitie motiveert mij om de lat hoger te leggen.
Genoeg gepraat, tijd voor foto's van mijn voortgang tot nu toe (ik zal proberen zo veel mogelijk foto´s te maken).
Mijn project is gestart met een bezoek aan de AF op 7 november.
Op zaterdag het hout gehaald en op zondag de zaag erin gezet.
Mijn werkje zal voor 70% bestaan uit zagen, schaven en lijmen maar er komt ook een draaibank aan te pas.
Dat maakt het denk ik automatisch een houtdraai inzending haha.
Onlangs heb ik een aantal kumiko frames gemaakt, en al snel kwam ik via pintrest van kumiko bij yosegi terecht.
Yosegi is een andere japanse vorm van houtbewerking.
Ik had het ooit al eens eerder voorbij zien komen maar dit leek mij een aantal niveaus hoger dan dat ik zou kunnen maken.
Nu kumiko mij ook gelukt was had ik toch voldoende zelfvertrouwen verzameld om een poging te gaan wagen.
En de woodworking challenge is het perfecte moment om eraan te beginnen.
Een klein beetje competitie motiveert mij om de lat hoger te leggen.
Genoeg gepraat, tijd voor foto's van mijn voortgang tot nu toe (ik zal proberen zo veel mogelijk foto´s te maken).
Mijn project is gestart met een bezoek aan de AF op 7 november.
Op zaterdag het hout gehaald en op zondag de zaag erin gezet.